Moet leven als een bejaarde

Hoi hoi,

Net is de verloskundige hier geweest, heb weer veel last van pijnlijke harde buiken en lichtelijk bloedverlies. Gelukkig zijn het geen weeën.
Maar moet straks weer naar het ziekenhuis, waarschijnlijk voor inwendige echo en CTG enzo.
Ik mag van de VK niks meer doen wat zwaar is, nog net geen bedrust..... maar komt wel dicht in de buurt.
Weet je wat het beroerde is, heb de hele tijd harde buiken en als de VK er is, is er niks aan de hand...
Vanmiddag om half 3 moet ik weer in het ziekenhuis zijn bij de gyn, dus maar even afwachten.
We nemen voor de zekerheid m'n ziekenhuistasje maar weer mee....
Ik hou jullie op de hoogte

x

heey meid

wat vervelend weer wil je veel succes wensen loop ik maar te klagen dat ik me zorgen maak over ons ukkie terwijl jou zwangerschap steeds zo loopt wil je heel veel sterkte en succes wensen meid en hoop voor je dat alles goed is

groetjes tamjoh

hey Tam,

Jouw depressies lijken mij erger hoor, hier komt het wel goed. Daar ben ik heilig van overtuigd. Ik heb in ieder geval de 26 weken gehaald, nu op naar de 30 weken. Elke keer weer een mijlpaal! Ben zo blij dat ik de 26 weken al geredt heb, kindje is nu levensvatbaar. Maar als het nog zeker 4 weken kan blijven zitten heel graag.
Maar in ieder geval heel erg bedankt, doet me ook weer erg goed!

Dacht al dat hier de meer uitgebreide versie zou staan :p
Maar heel veel succes vanmiddag, je blijft wel lekker aan de gang zo he! Goed naar je lichaam luisteren, en natuurlijk de vk etc. Die op z'n minst 30 weken ga je volgens mij echt wel halen!
Hoop voor je dat het snel weer over is, en dat je in ieder geval gewoon weer straks weg mag en vannacht lekker in je eigen bed mag slapen.

Hoe is het gegaan?
Ze nemen je gelukkig wel helemaal serieus en dat is maar goed ook. Die mijlpaal heb je idd al binnen! Hoop dat je nu weer thuis bent en je lekker rustig kunt blijven genieten van je buikbewonertje.

Hee meid wat balen zeg, het zal wel moeilijk zijn om zoveel rust te houden. Maar je weet waar je het voor doet! Gewoon volhouden en hopen dat de kleine nog even blijft zitten. Succes bij de gyn!

heey meid fijn dat je al zo ver bent dat je kindje levens vatbaar is ik moet nog een week en 4 dagen dan is ons ukkie ook levens vatbaar zou blij zijn als die ander halve week over is maar komt wel goed met beide van onze ukkie s

groetjes tamjoh

Terug
Bovenaan