moet meteen dadelijk bij de gyn komen???

hallo meiden helaas ben ik afgelopen zondag weer ong geworden, na de pregnyl spuit en de goede uitslag van het bloed!!
nu heb ik de gyn gebeld om dat dan te zeggen dat ik dus weer ong was geworden moet ik meteen weer komen?? waarom ik weet het niet.,meestal zat er een dag of 10/12 tussen want dan zijn meestal de eitjes wel weer gegroeid! ( als het goed is).
maar nu moet ik meteen komen.
ben wel benieuwd wat ze dadelijk weet,
ik laat jullie het snel horen,
dikke kus van wendy

hoi meiden,
ik ben net terug,
nu gaan ze het volgende doen,
ik krijg maandag een hsg onderzoek, baarmoederfoto, en dan gaan ze het allemaal een keer doorspoelen, en dan na 2 dagen dus woensdag ongeveer krijg ik een pregnyl spuit om dan eigenlijk zeker te weten dat ik dus een eisprong ga krijgen, dus moeten we weer op tijden gaan klussen, haha.
en ze zei ook je hebt veel meer kans na een hsg onderzoek dat je zwanger raakt, nou laten we het hopen dan,
ze zei wel dat het een pijnlijk onderzoek was??
weten jullie hier iets meer van,??
ik hoop dat het natuurlijk allemaal mee valt ,
mijn man zei net wat moeten jullie er toch veel voor over hebben , onderzoeken( pijnlijke) spuiten, en inderdaad hij heeft gelijk, wat we nu allemaal al moeten lijden zeg maar, voor dat je zwanger bent en dan nog de bevalling, dat is ook geen pretje,
dus als mensen zeggen je krijgt ze voor niks, dat is echt een klote gezegde!!
maar ja die mensne weten ook niet waar ze over praten!! anders zeggen ze niet zulke dingen natuurlijk,
maar ja wij hebben wel andere dingen om ons druk over te maken,
nou meiden dit was mijn verhaal voor vandaag, ik hoor jullie snel weer,
dikke kus

Hoi Wendy,

Ik en vele anderen hier (volgens mij) hebben wel eens een keer een HSG onderzoek gehad. Het is geen pretje maar ja, Het is voor een goed doel. Ik had tijdens het onderzoek wel even mijn tanden op elkaar maar het viel uiteindelijk wel mee. Had alleen 's avonds krampen. En idd door het contrast vloeistof kunnen je eileiders doorgespoten worden!! Dus ik hoop voor je dat het goed gaat en dat ze open zijn!
Fijn dat je man er zo over denkt!!!  Dat helpt volgens mij een hele hoop! Dat zij nou alleen maar een potje moesten inleveren..... Lijden moeten we zeker! En ik kan helemaal met je meepraten over mensen die er echt geen verstand van hebben. Maar goed daar kan ik nog 10 A4 tjes over schrijven maar daar zal ik je niet mee lastig vallen.

Sterkte in elk geval en we duimen voor je!

Ester

hallo meiden,
ik ben echt heel bang nu, als ik aan maandag denk,krijg ik spontaan buikpijn!!
ik ben zo bang voor de pijn die het gaat doen, en ik weet iedereen is verschillend en misschien zeg ik wel van het viel mee, maar als iedereen pijn heeft gehad zal ik dat ook wel hebben , natuurlijk.
ik hoop dat het allemaal snel klaar is,
en dat ik dan snel zwanger mag raken want het  begint nu toch wel zijn tol te eisen allemaal,  om het zo maar te zeggen,
ik hoop echt voor iedereen dat we hier ook eens mooie berichten neer mogen zetten,
meiden ik hoor jullie snel weer,
dikke kus van wendy

He meissie,

meestal als je je weet te ontspannen dan doet het minder pijn.
denk maar aan waar je het voor doet.
alhoewel ik wel begrijp dat je ver aan het einde van je latijn bent hoor.
ik neem mijn petje af voor de dames op dit forum want het is allemaal niet niks wat jullie door moeten maken.
ik hoop dat jullie binnenkort allemaal eens met goed nieuws komen.
dat verdienen jullie hier dubbel en dwars.
veel succes maandag he meissie
gr een een dikke knuffel van lisette

hoi depri

Wil je ff su6 wensen voor maandag!!!!!!!!
Ik ben ook zo bang voor die onderzoeken maar dan denk ik altijd stel da ik zwanger word dan zal ik ook moeten bevallen, dat lijkt me pijnlijk, en meestal is het zo dat je de pijn erna vergeten bent.
probeer een beetje te ontspannen en dan gaat het ook al minder zijn.
Ik hoop voor jou dat het erna snel raak mag zijn en dat je dan wat rust kunt vinden.

liefs

Terug
Bovenaan