Moet morgen weer werken (heel onverwachts!)

Ik heb van de 1 op de andere dag een baan!
Ik heb gisteren een gesprek gehad en moet morgen beginnen!!! (en dat terwijl ik helemaal nog niet echt opzoek was) Pfff dat gaat echt snel in 1 keer, moet er nog effe aan wennen maar vind het ook wel weer leuk. (denk ik/hoop ik!)
Ik heb vanavond maar al alles klaargezet want ik moet morgen om 8.00 (met de kleine!!! Die mag mee!!!) daar zijn! Dat is voor mij echt even wennen, want tot nu toe heb ik het die 4 mnd gewoon rustig aan kunnen doen s'morgens (meestal dan).

Zo, spannend joh! Idd effe wennen, maar wel erg leuk. Is het weer op een kdv?
Ik heb ook een andere baan. Gewoon weer op een ander kdv, maar nu dichtbij. Binnen 10 minuten ben ik er, terwijl ik nu 3 kwartier moet rijden, dus da's wel lekker. Alleen kom ik op de groep te staan waar Chloë ook zit, dat vind ik iets minder. Maar wel met de mogelijkheid tot een andere groep.
Besef ineens dat je bericht van gisteren was, dus ben je vandaag al geweest.
Hoe was het??
Groetjes Sil

Hoi Sil,

Ja, het is weer op een kdv, en ik hoef echt maar 2 minuten te rijden (en dan overdrijf ik niet!). Ideaal dus!
Mijn dochtertje kon gewoon mee, maar ze hebben daar maar 1 groep (is een particulier kdv) dus ze zit inderdaad ook bij mij in de groep.
Op dit moment vind ik dat nog wel heel erg fijn, zo kan ik haar toch bij me houden (vond het idee dat ik haar weg moest gaan brengen erg eng...)maar ik weet natuurlijk niet hoe dat gaat als ze wat groter is en bijvoorbeeld erg aan mij gaat hangen ofzo...maar goed, dat zien we tegen die tijd wel weer.

Nou, vandaag dus de eerste dag gewerkt en het was heel   leuk, leuke sfeer, leuke mensen en dat vind ik zelf misschien wel het allerbelangrijkste! Verder ben ik het helemaal eens met hun werkwijze en  is het super dichtbij (kan als het mooi weer is met de wagen lopen!) .
Maar het was toch ook wel even wennen hoor! Ik ben om 6.00 uur opgestaan (mijn dochtertje slaapt normaal tot ongeveer 8.00, dus dat was al even wennen) toen heb ik mezelf gedouchd enzo en om 7.00 uur heb ik haar wakker gemaakt, verzorgd en de fles gegeven en ik was om kwart voor 8 daar.
Was blij dat ik om 6.00 uur uit bed was, want die tijd had ik toch wel nodig!
Met haar ging gelukkig ook alles goed! Was even bang dat het erg druk zou zijn voor haar omdatze echt wel regelmaat en rust nodig heeft, maar ze heeft goed geslapen, goed gedronken (wel heel langzaam door alles wat er om haar heen gebeurde) en geen 1 keer gehuild ofzo.
Alleen s'middags toen de "grotere" kinderen naar bed gingen en die begonnen te kletsen met elkaar werd ze wakker en kreeg ik haar niet meer in slaap. Ik heb haar toen uit bed gehaald, en ze is toen wel heel lief geweest tot de volgende fles.
Merkte wel toen we thuis kwamen om 17.45 dat ze echt moe was! Heb haar dus maar lekker in bed gelegd...

Nou, een heel verhaal geworden alweer! hahaha!
(trouwens, het forum doet EINDELIJK weer normaal he!!)

JAAAAAH...gelukkig doet het forum weer normaal. Pfff....ik had steeds berichtjes getypt maar ze kwamen er gewoon niet op.
Fijn zeg, dat het zo goed ging gisteren. Hoeveel dagen ga je nu werken?
Ook inderdaad wel leuk dat de sfeer zo goed is. Dat scheelt al meer dan de helft.
Veel succes hoor met je baantje!

Groetjes

Inderdaad erg fijn dat het zo goed is gegaan. De eerste indruk is toch wel  belangrijk vind ik.
Ik heb 's morgens ook echt wel mijn tijd nodig hoor. En ik heb liever wat tijd over dan dat ik moet haasten. Daarbij komt dat ik de oudste ook klaar moet hebben om naar school te gaan, of naar oma als ik vroeg moet beginnen. Dus het is altijd een heel geplan elke morgen. Werk niet elke dag hoor, maar de oudste moet wel elke dag naar school.
Maar ik word er wel steeds handiger in  merk ik.
Ik zou zelf nooit bewust kiezen om mijn eigen kind op de groep te hebben. Een van de redenen dat ik werk is om er ook weer even uit te zijn en dat gaat niet helemaal op als ik Chloë bij me heb. Maar ja, het was even niet anders, dus we zien wel hoe het gaat. Voorlopig zit ik nog op mijn oude werk, heb een opzegtermijn van twee maanden.
Veel succes verder.
Groetjes Sil

Gefeliciteerd meid met je nieuwe baan en fijn dat het allemaal goed gegaan is, wat een geregel allemaal hè voordat je een keer weg bent heb je er al een halve dagtaak opzitten!
Ik sta om 5.45 op anders red ik het ook echt niet allemaal, heb wel besloten om binnenkort aan mijn baas te vragen of ik 3 uurtjes per week minder kan gaan werken want het is best wel heftig een kind en een baan! Sterkte en succes!

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan