Hallo allemaal. Vind het echt een goed forum. Heb er al veel nuttige dingen van af kunnen halen. Maar nu komt het. M'n vriend en ik (o, moet nu m'n man zeggen we zijn in mei getrouwd!)zijn zo ver dat we het toch ook maar willen gaan proberen. Alleen ben ik geloof ik al wat verder dan dat hij is. Ik zit al een week iedere dag (meedere keren per dag) dit forum te lezen en heb echt al kriebels in m'n buik. Wil eigenlijk gelijk beginnen maar... ik gebruik nu de nuvaring nog en heb met m'n hubbie afsgesproken dat we (het is een serie van 3) de serie afmaken en daarna eerst nog een gewone cyclus afwachten voordat we aan de slag gaan. Weet dat dat wel zo verstandig is maar tja die kriebels!! Ook voor het werk moet ik eigenlijk nog ff wachten. Zit in de watersport en stel dat het gelijk prijs zou zijn (een mens mag toch hopen?!?) dan zit ik volgenjaar midden in het seizoen met een verlof van 4 maanden. Gaan ze niet leuk vinden op mijn werk.
Wat ik dus eigenlijk wil horen is dat het goed is dat ik nog ff wacht. VERBAN ME VAN DEZE SITE JULLIE MAKEN ME VEEL TE ENTHOUSIAST!!!!
Voor iedereen die druk aan het proberen is succes en voor iedereen die zwanger is; You lucky girls!!
mijn tijd komt hopelijk ook snel.
Gr. Bianca.
Wat ik dus eigenlijk wil horen is dat het goed is dat ik nog ff wacht. VERBAN ME VAN DEZE SITE JULLIE MAKEN ME VEEL TE ENTHOUSIAST!!!!
Voor iedereen die druk aan het proberen is succes en voor iedereen die zwanger is; You lucky girls!!
mijn tijd komt hopelijk ook snel.
Gr. Bianca.