Moet nog rustiger aan doen

Hey dames,

Vandaag mocht ik weer naar de fysio. Mijn rechter bekken zit niet goed op zijn plek, vorige week was ze wat aan het sjorren geweest en toen ging het even beter. Vandaag was het dus weer zover en weer sjorren.
Ik heb nu ook last van mijn schaambotje, en moet dus van de fysio nog rustiger doen.
Mijn bekken zijn nu inmiddels wel instabiel vertelde ze en doordat ik teveel blijf lopen en teveel doe heb ik nu dus meer klachten gekregen. Advies Rust rust Rust. Tja hoe doe je dat? Heb een zoontje van 1,5 jaar, ze zijn deze week bezig om de keuken te plaatsen, heb zaterdag de verjaardag van mijn neefje, ben bezig met een opleiding voor gastouder en heb over 2 weken ehbo examen. Pfff gelukkig heb ik geen werk meer hahaha.

Dat is lastig inderdaad om rustiger aan te doen... Maar het is wel het beste voor jou en je kindje.
Kun je niet wat hulp uit je omgeving krijgen?

Succes met je zwangerschap en de drukke periode :)

Lastig he!Ik zit nu ook al sinds half dec met rust thuis. ben 100% afgekeurd om te werken door bekkeninstabiliteit en harde buiken...
Thuis helaas nog steeds druk met mijn peuter van 2 en alle dingen die ik perse wil doen....
Gelukkig komen mijn moeder en zusje veel langs die de kleine lekker meenemen boodschapjes doen of andere activiteieten zodat ik lekker op de bank kan liggen en juist de rustige leuke dingen kan doen met de kleine( puzzelen, kleien, filmpje kijken etc)...
Maar hou rust, is echt belangrijk!!Ik deed het te laat en kleine beeb heeft nu een ( kleine ) groeiachterstand.. dus dan weet je weer even waarom je het allemaal doet!
Sterkte en succes!

Terug
Bovenaan