moet ons hondje missen

A

Anoniem

Guest
Heb de dierenarts gebeld net en uitgelegt dat 1 van onze honden agressief wordt,
heb verteld dat ze begint te grijpen als we haar willen borstelen en als we haar klitten weg willen knippen, ook dat ze nu begint te grommen tegen ons zoontje als ze die ziet kruipen, heb gevraagt of er een oplossing voor was en de dierenarts zei meteen dat er maar 1 oplossing is en dat is laten inslapen omdat je geen hond kunt gaan herplaatsen die agressief wordt en ook op kinderen agressief wordt dus vanavond moeten we komen met onze hond  
ik vindt het echt zo verschrikkelijk , want voor ons was ze altijd zoooo lief,
oke ze heeft een gebruiksaanwijzing
we mogen haar niet aaien als ze ligt anders grijpt ze, ze wil niet in de douche ze wil niet borstelen en we mogen al helemaal niet bij haar eten komen als ze eet want dan grijpt ze........
maar al met al is het een behoorlijke k** situatie nu en voel me nu al zooooo erg schuldig

xxx

hoi ilona,

wij hebben ook eens voor deze situatie gestaan (gelukkig waren er toen geen kinderen in het spel). ook omdat onze jack russel alles aanvloog wat ie maar kon. toen íe mij voor de 2e keer had gebeten zei ik: als ie nog een keer bijt is het voorbij. da's snel gezegd maar toen kwam de dag dat ie mij dus voor de 3e keer beet. wij hadden ook in overleg met onze dierenarts besloten dat het zo niet langer kon en tja dan sta je voor het punt dat het echt zover is..... heb de hele dag gebibberd en gejankt... zo erg vond ik het. kan zo weer janken als ik jouw verhaal lees.

wat ik eigenlijk wil zeggen is dat dit de beste oplossing is, voor je het weet gebeuren er ongelukken en dan ben je nog verder van huis. denk aan de vreselijk leuke tijd die je met de hond gehad hebt en dat het zo het beste is ook voor de hond.... ik wens je (jullie) heeeeeeel veel sterkte!

dikke kus,
debby (mv puck 8-6-07)

meid, sterkte ermee. Is nooit leuk een dier in laten slapen, maar een agressief dier kan ook niet.
liefs daan

jammer ietje, dat het zo heeft moeten lopen.

ik wil jullie sterkte wensen met dit verlies

groetjes simone

mv mart

hey meid,

wil je heel veel sterkte wensen
maar denk echt dat dit de beste beslissing is ookal voelt dat niet zo

wij hebben zelf 2 maanden geleden ook 1 van onze honden in laten slapen
omdat het helaas niet anders was .
ook dit was al jaren een probleem hond en het toppunt was nu bereikt
ook voor haar is de rust in haar koppie nu beter

sterkte voor vandaag en voor de zware tijd die komen gaat

liefs moekje en Ryan

Nou heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd.
Ik weet dat je hier heel veel verdriet van kan hebben. Maar het is misschien wel de beste oplossing, je vergeeft het jezelf nooit meer als hij jouw kleintje grijpt in een onbewaakt moment, het kan zo in ene gebeuren, al let je nog zo goed op.

Probeer te denken aan de fijne tijd die je met je hond hebt gehad en bedenk dat hij een goed leven heeft gehad bij jullie,
groetjes van Sonja.

Terug
Bovenaan