moet ook naar de gyneceloog

A

Anoniem

Guest
ben vandaag naar de vk geweest en die heeft een afspraak met de gyn gemaakt vandaag.
ik ben totaal uitgeput en kan door de pijn in mijn bekken niet meer lopen.heb al 4 nachten helemaal niet geslapen.
de vk wil graag dat ik ingeleid wordt.ik hoop dat dat ook door gaat.
ben nu 38 weken en ben het echt beu.kan niet meer lopen en heb nog een kleine van 3 jaar rondlopen.ik heb het met het kind te doen nu haar moeder zo is.
ik verheug me nergens op want als ik het verhaal van martine lees zakt de moed me al aardig in de schoenen.ik heb het ook echt te doen met haar.
duimen jullie voor mij.ik moet er om 16:30 zijn

xxxx sandra

Ik zal zeker voor je duimen. Ik hoop echt dat er wat gedaan wordt voor je...
Liefs

Ook ik ga duimen voor je meid!!
Succes !!

Liefs,
van ons...

HI.

IK GUN JE ECHT EEN INLEIDING.
EN IK HOOP ECHT VAN HARTE DAT HET BIJ JOU KAN.
IK HEB HET OOK HEEL ERG AAN MIJN BEKKEN.
DUS IK SNAP JE HEEL GOED.

TOY TOY SUCCES.

XX MARTINE

Hoi Sandra,
Het  is idd   heel verstandig om je nergens op te verheugen. Voor mij was het net zo'n tegenvaller, toen ik (vorige week) met 39 weken naar het ziekenhuis moest. Ik had in nov. met de gyn. afgesproken dat we ditmaal niet weer zouden wachten tot ik 2 weken overtijd zou zijn, net als bij onze eerste.
Maar uiteindelijk werd er  niets  gedaan en  ik werd weer naar huis gestuurd. Heel frustererend... Maargoed, a.s. donderdag gaan we weer op controle, maar ik ga er maar  helemaal vanuit dat ik donderdagmiddag gewoon weer thuis ben.

Sterkte, Annette

Hoi hoi,

Wat is het geworden? Goed of minder goed nieuws???

Liefs Bertine

ik hoop dat ze je helpen....

echt raar hoor die gyn. ik was vanmiddag en mag in principe ingeleid worden... hoe ik hier over denk, ik was er niet op voorbereid en ben nu dus gewoon weer thuis.

Maar hoop dat jij nu bezig bent met een klein wondertje op de wereld aan het zetten.

EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN
??????????????????????????????????????

Terug
Bovenaan