Moet t effe weten..,.

Hi,
Hier een vraagje ...zijn er hier dames die niet gelijk positief testen na NOD?? ...Dus een week of later pas positieve zwangerschapstest??
Ik wil het heus wel afwachten hoor...Maar t houdt me stiekum wel heel erg bezig....
Ik heb al zeker 9 keer dezelfde cyclus gehad en dit is een uitschieter, bovendien heb en voel ik nu dingen die k anders niet had.. Heb o.a. (lekker smakelijk) slijm verlies, vaak plassen, gevoelige borsten, moe..

Ik kan me voorstellen dat dit bericht bij velen ergernis opwekt...maar ik ben gewoon benieuwd of het veel/regelmatig of wel s voor komt dat de positieve uitslag later dan rond NOD komt....
Alvast bedankt voor eventuele reacties,

simoon
 
kan me goed voorstellen wat of je bedoeld, we weten allemaal hoe spannend of het is om rond je NOD te zitten.
bij mij zelf waren de testen gelijk positief zodra ik rond mijn NOD zat, maar je hoort wel vaker dat ze eerst negatief zijn en dan na één of meerder weken toch positief.
Succes met het afwachten!
 
Ik heb 1 dag na mijn NOD positief getest. Toen ik 8 weken zwanger was (ik had net de termijnecho gehad) deed ik zo'n moeders voor moeders-test en die was maar nauwelijks positief: een heeeeel vaag streepje! Zo zie je maar dat het niet alles zegt wanneer je test.
Ik hoop voor je dat het raak is

Kiki
 
ik had 2 dagen na mijn nod ook een negatieve test. 8 dagen later pas een positieve!!
er is dus nog hoop voor je. maar verheug je niet al te veel, want als het dalijk niet zo is, valt het misschien zo tegen.
veel succes en hopelijk ben je zwanger.

gr. sandy
 
Het kan gebeuren. het beste kun je gewoon nog even een paar daagjes wachten en dan opnieuw testen. Mijn eerste test was zeeeeeeeeeeeer vaag (maar ook dat is genoeg om toch zwanger te zijn), maar 3 dagen later overduidelijk positief. Wacht gewoon nog even af en test dan nog een keer. Hopelijk ben je zwanger.

Gr, Ester
 
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik zelfs twee of drie keer negatief getest,pas na 3 weken gaf de test bij mij positief een,terijl hij bij twee weken dus nog negatief was!! Het kan dus wel zo zijn ja!!

groetjes
 
Terug
Bovenaan