moet toch echt hier terugkomen

Hallo allemaal,

het heeft een hele tijd geduurt, maar moet me weer hier aanmelden.

In oktober meldde ik het goede nieuws dat we door Clomid 50mg in de 3e ronde al zwanger waren geworden. alles ging goed 12 weken gehad op 5 december dus genieten geblazen!! had wel wat bruinverlies en klein beetje bloesverlies gehad, maar dat was een geknapt adertje dachten ze.

met 17 weken, op 8 januari jl. op controle bij de VK en onze nachtmerrie werd werkelijkheid, ze konden geen hartje vinden! spoedecho gemaakt en ons kindje bleek te zijn overleden! wat een verdriet!!! op 9 januari is ons kindje *Angel spontaan geboren en ben ik daarna gecurreteerd in het ZH, gelukkig door mijn eigen gyn.

afgelopen week op controle geweest bij de gyn en we moeten eerst kijken of mijn cyclus op orde is in de komende maanden. gelukkig hoef ik maar 3 menstruaties aan te kijken. daarna weer bloedprikken of er een eisprong is of niet dus dan pas met eventueel clomid beginnen.

begin dus weer van voor af aan. omdat ik hier vaak heb gekletst en veel lieve meiden heb leren kennen, sluit ik mij hier weer aan.

Liefs Sylvia

Hoi Sylvia,

wat ontzettend rot dat het niet goed is gegaan met jullie wondertje!
Ik hoop dat jullie het een plaatsje kunnen geven en dat het de volgende keer wel goed mag gaan.

Heel veel sterkte.

Liefs, Belle

Lieve Sylvia,

Wat ontzettend schrikken dit bericht.....
Ik word er helemaal stil van!
Meisje, wat een pech voor jullie. Ik weet zeker dat Angel een bijzonder plekje krijgt in jullie hart. Heel veel sterkte samen en ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn, wanneer je daar voor gaat.

Heel veel liefs,

Ginger

Lieve Sylvia,
Wat verschrikkelijk verdrietig om te horen dat het is misgegaan. Ik kan me je blijdschap over je zwangerschap nog herinneren... wat erg dat het toch niet zo mocht zijn
Het is fijn om te lezen dat je al zo positief vooruit aan het kijken bent, dat vind ik getuigen van doorzettingsvermogen.
Pff, het is nog maar een maand geleden dat jullie Angel is geboren.
Je zult af en toe je moeilijk momenten toch nog wel hebben denk ik
Veel sterkte en ook al vind ik het jammer je hier weer terug te ontmoeten, het is ook wel fijn want jij bent ook voor mij een 'oude bekende'

Groetjes,
SunshineJo

Lieve allemaal,

bedankt voor jullie lieve reacties. tja het is allemaal erg zwaar, maar probeer door te gaan. heb gelukkig mijn eerste menstruatie al gehad, dus kan weer verder. Het zal een hele moeilijke en onzekere tijd zijn komende tijd, maar hoop op het beste.

Lieve SunshineJo

tja inderdaad een "oude bekende" helaas. ik had gehoopt dat hier iedereen al wel was "doorgeschoven"'. moet zeggen dat ik nog regelmatig even kijk op het juli-forum om te kijken hoe het met MammaPeet gaat. met haar gaat het gelukkig erg goed.

ene kant is het doorzettingsvermogen dat we alweer verder aan het kijken zijn, andere kant is onze wens zo groot. het is erg moeilijk het een plaatsje te geven, kan heel goed een masker opzetten. maar besef ook wel dat we echt doormoeten.

Hoe is het nu met jou? ben in de loop van de tijd kwijtgeraakt waar je nu "staat" in de MMM. ben erg benieuwd.

Hoop snel weer van je te horen

Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan