moet volgende week weer terug komen want waarschijnlijk gaat het weer mis !!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ben gisteren wat bloed verloren en had nog alle goede hoop had veder geen pijn,maar vanmorgen bij de geanacoloog bleek het toch niet goed te zijn ben acht weken maar het hartje klopte niet en ja ze zij dat ze dat nu wel had moeten kunnen zien mijn hele wereld stort in voor de tweede keer.Eerste keer 6 jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en  nu een miskraam zou de derde dan scheepsrecht zijn ik weet het niet meer voel me leeg maar nog niet helemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Guilliano,

O ik vind het zo zielig voor je.... Wat een domper zeg... Heb je een beetje steun aan je man, kan hij er een beetje voor je zijn nu je/jullie het zo moeilijk hebben?

Maar wat gaat er nu verder gebeuren?   Wanneer moet je nu terugkomen, vloei je nog steeds?

Succes en vooral heel veel sterkte!
Heitje

ze gaan volgende week weer kijken maar de kans dat het niet goed zit is aanzienlijk groot.wat ze veder gaan doen weet ik ook nog niet precies maar volgens de geanacoloog zal het af moeten komen waarschijnlijk in deze week ze zag geen hartje kloppen en het had groter moeten zijn volgens haar dus ik moet het echt afwachten.Bn bedankt voor je bericht was fijn om te lezen.  

weet niet zo goed wat ik hier op zeggen moet vind dat echt heel erg rot voor je!
heel veel sterkte!

Ik kan me je gevoel goed voorstellen. Heel naar allemaal. Veel sterkte en ik hoop dat je genoeg steun kan vinden bij je man.

Wat verschrikkelijk! Ondanks dat ik het zelf heb meegemaakt weet ik niet goed wat ik zeggen kan om je te kunnen steunen , dus ik houd het bij een afgezaagde sterkte...

Liefs Xanthe

Wat vervelend zeg, jammer genoeg begrijp ik hoe jij je voelt (in mei een miskraam gehad), geef de moed nog niet op!! Ik verloor ook bloed maar volgens de verloskundige verliezen veel vrouwen bloed en wil dat niet zeggen dat het mis gaat. M.b.t. het hartje, misschien dat het deze keer niet duidelijk was, maar dat je het de volgende keer wel weer kan horen??? Ik zal voor je duimen dat het allemaal goed blijft gaan, hou moed!

Terug
Bovenaan