Moet weer even m'n onzekerheid kwijt.....

Hey meiden,

Zit me weer behoorlijk druk te maken, dus moet even mijn ei kwijt....

Zoals jullie weten, na 3,5 jaar zwanger van een tweeling! Ons geluk kan echt niet op, wat zijn we ontzettend blij met deze twee wonderlijke kloppende hartjes!!

Nu heb ik nog steeds erg weinig symptomen. Het enige wat blijft is een hele dikke buik, wat voelt als een grote gasballon. Maar verder? Geen misselijkheid, de moeheid wordt ook minder, kan goed naar de wc.... Ben zo bang dat het misgaat, probeer echt positief te denken. Maar dat valt niet altijd mee!! Ben nu 8 weken en 1 dag zwanger en nul bloedverlies. Hoop echt dat dat zo blijft. Nog 4 weken te gaan, tot de onzekere fase voorbij is. Gelukkig hebben we vakantie de komende 3 weken.....

We gaan trouwens vliegen, dat mag toch wel?? Mag alleen niet door die poortjes van de douane heen, denk ik.

Pfff, ga m'n koffer maar eens inpakken. M'n gedachten verzetten.... Manlief heeft een verrassingsvakantie geboekt, dus weet totaal niet waar we heen gaan!!

Bedankt weer voor het luisteren naar m'n onzekere gebrabbel :)

Liefs Anna

Haiii,
Het is allemaal zo herkenbaar, vanaf het moment dat je zwanger bent ben je meteen bang om het te verliezen....ik heb ook steeds zoiets van, waren de 12 weken maar voorbij. Maar volgens mij hoe verder je bent..hoe minder kans dat het mis gaat. En daarbij heb je 2 kloppende hartjes gezien, geweldig.
Tuurlijk mag je vliegen, dat is vanaf 7 maanden geloof ik dat het niet meer mag.
Ik snap helemaal je onzekerheid, ik heb dat ook, zit te stressen voor de echo van woensdag maar toch..probeer ik ondertussen te genieten van wat er allemaal gebeurt.
Liefs

Wat vervelend dat je je zo onzeker voelt.Het is erg herkenbaar maar kwaaltjes zeggen niet alles. Je hebt een mooie echo gehad dus probeer daar van te genieten..

En vliegen mag gewoon en je mag ook gewoon door de poortjes heen. Wij zijn 2 weken geleden nog op vakantie geweest. Poortjes geven verder geen straling af alleen je bagage gaat door die apparaten die dit hebben..

Een fijne vakantie en probeer te genieten..

liefs dec mama

Vervelend dat je je zo onzeker voelt! Ik hoop dat je je gedachten kan verzetten tijdens jullie vakantie en je lekker kan gaan genieten vd 2wondertjes in je buik?

Fijne vakantie!

Heerlijk toch, geen klachten!!!! Geniet er van! Er is toch verder geen twijfel dat het goed zit?? Lekker relaxen op je vakantie! Komt goed meis!

Geniet lekker van je vakantie want kloppende hartjes op een echo betekend slechts 1-3 % kans op miskraam, en hoe verder de zwangerschap vordert hoe kleiner de kans is dat het mis gaat, vooral de eerste 5 weken gaat het mis. En geloof me je wil geen zwangerschapskwaaltjes.Iks ben hele dagen ziek. Geen roze wolk meer te bekennen....
Over 7 maandjes heb je gewoon 2 gezonde kindjes!
groetjes,
Elise

Terug
Bovenaan