Moeten december mama hier of bij de zwanger zijn forum??

Hallo November en december moeders.

Wij hopen al 5 of 6 weken op een eigen plekje. Het lijkt er niet te komen. Nu is er ook een groep decembermoeders die onder zwanger zijn een topic hebben. Ook de januarimoeders hebben daar een topic. Moeten wij ons maar bij hun aansluiten? Ik vind het zelf wel jammer dat we nu in twee groepen aan het praten zijn. Wat vinden de novembermoeders er van? Ikzelf ben tot nu toe terughoudend geweest met het openen van nieuwe topics. Ik heb de redactie 3 weken geleden al benaderd en de moderator ook maar van beiden geen enkel teken. Zelfs een leesbevestiging kan er niet af....
Jammer dat je niemand bellen kunt....
Groetjes MAchteld

Ja Machteld, ik vind het ook erg jammer..
Ik zal 's een kijkje nemen bij Zwanger Zijn want ik wist dus
niet dat daar ook al decembermama's ''bezig'' zijn..
lastig zo.....

Ik schrijf hier mee en bij zwanger zijn en zelfs bij zwanger worden (3e kindje). Ik geloof dat velen van ons al hebben geschreven naar JG. Ik heb het zelf 2x gedaan en geen enkele reactie. Ook de januariMama's hebben geschreven en niets gehoord. Inmiddels zijn we al toe aan een februariMama's. Heel jammer dat het niet lukt. Inderdaad zou ik sneller een nieuw topic aanmaken.
Ik heb geen idee wat er verder aan zouden kunnen doen.
Lekker hier blijven schrijven en ook daar.

Groetjes,
Tamar

Ik heb ook al 2x een mailtje gestuurd, maar krijg helemaal geen reactie terug. Beetje vreemd allemaal hoor. Vind een eigen plekje toch echt wel fijn hoor.. Praat ook fijner voor de november mama's.

Liefs Bianca

Terug
Bovenaan