moeten die zw.kwaaltjes er zijn..

A

Anoniem

Guest
hallo dames.

ik ben er lang uitgeweest omdat ik na elke maand heeel lang wachten op mijn NOD toch steeds een teleurstelling kreeg. Nu gaat het wel allemaal en ik weet dat het wel komt ik wordt gewoon netjes om de 29dagen ongesteld ik kan mn ei voelen dus gewoon verder gaan met klussen... maar nu heb ik een vraagje als iemand zwanger denkt te zijn door alle kwaaltjes, kan het ook zijn dat je helemaal niks voelt? Nu heb ik vandaag mn NOD maar ik voel helemaal niet dat ik het moet worden eerder ook niet. Maar ik heb ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Dus kan je eigenlijk ook helemaal niks voelen??

groetjes souraya

Hoi!
Nee hoor niet iedereen heeft zwangerschapskwaaltjes, ik heb regelmatig vrouwen uit mijn omgeving gehoord dat ze helemaal nergens last van hadden! Elke vrouw en elke zwangerschap is toch weer anders.  Hoop voor je dat het snel raak is!

groetjes,
Martine

Hoi

Ik heb in het begin nergens last van gehad pas na 12 weken kwamen bij mij de klachten.

Groetjes monique

Hoi Souraya,

Ik begon in de 5e week een beetje misselijk te worden, maar pas met 7 weken was het heel duidelijk en toen kwam bij mij ook de vermoeidheid. Sommige vrouwen hebben helemaal geen klachten, dus het zegt niks.

groetjes,

Simone
(20 wkn & 1dg)

Terug
Bovenaan