Moeten er nog veel bevallen?

Ben benieuwd hoeveel er nog moeten bevallen, zijn al best een aantal meiden die overtijd lopen volgens mij he? Ik ben het ook zat hoor, ben over een weekje uitgerekend en toch al aan het wachten.. Iedereen om me heen bevalt te vroeg, dus ik wil ook gewoon!! Maar ja, geduld........;)

Succes iedereen!
 
Ik moet ook nog ik ben de 25ste uitgerekend. heb al bijna 3 weken bijna elke dag krampen en weeën. Als ons meisje er volgende week nog niet is wordt ik ingeleid.
 
ik ben ook donderdag de 25e uitgerekend, ik heb niet heel veel krampen en weeen, dus ben er bang voor dat ik nog even moet!! tenminste dat zeg ik wel, maar ik weet er helemaal niets van want het is de eerste! ik had eerst zoiets van : bij de eerste loop je vast over, maar nu het in de buurt komt, mag het ook wel komen!
( ook al zal het allemaal geen pretje zijn ..)
 
Als je geen krampen of voorweeen hebt wil niks zeggen over de komst van de beeb, bij sommigen begint de bevalling dus gewoon zonder je het voorwerk gehad hebt, alleen maar lekker hoor;) Ik vindt het niet echt lekker steeds die krampen en dat drukkende gevoel, en ik denk ook steeds zou het nu doorzetten of toch niet... Alhoewel je het al snel door hebt als het echt begonnen is zeggen ze, wachten weer maar af....... Succes allemaal!
 
Terug
Bovenaan