Vorigeweek de 2e echo gehad ik was toen 10,4 weken zwanger. Om dat het een controle was ben ik in mijn 1tje gegaan. Het hardje was luid en duidlijk te horen, maar de gyn. zag vocht om het kindje zitten en wil dit verder onderzocht hebben. Nu moet ik vrijdag om 900 in het Sophie mc zijn, ik krijg daar dan weer een vaginale echo en waarschijnlijk ook een vlokkentest. De gyn. kon niet zeggen of er echt iets met het kindje is of dat dit het begin is van toch weer een slechte placenta net als bij Kyllian of dat er gewoon niks aan de hand is. Het is wel een "klap"zeg hier had ik niet op gerekent en nu zit ik voorlopig nog in onzekerheid, want de uitslag van de vlokkentest heb je pas 2 weken later en dan ben ik alweer 14 weken. Ik ben nu ook niet meer de gezelligste zelfs kortaf tegen Kyllian die daar natuurlijk niet van begrijpt met zijn 1,5 jaar, daarnaast merk ik dat ik mij ook heb afgesloten van de zwangeschap ik schrijf zelf niet meer in het dagboekje, ik kan het gewoon niet. Hopen nu maar dat alles goed is en dat we de rest van de zwangeschap kunnen genieten.
groetjes Danielle
groetjes Danielle