mogelijk mis met kindje

3 augustus de 2e echo gehad was toen 10,4 weken zwanger.. Ik was er in mijn 1tje naar toe gegaan, want ja het is toch "maar"controle. Het hartje was direct te zien en altijd weer een fijn geluid. Maar de gyn. zag vocht om het kindje zitten en dat zou wat afwijkends kunnen betekenen. Mogelijk is dit ook bij Kyllian het geval geweest, maar dat kan ik niet zien op de echo want dat was toen buitenwaards en nu vaginaal en ik moet zeggen dat vaginaal veel duidlijker is.
De gyn. besloot dat ik nu voor controle naar het Sophia moet en dat is toch wel een "klap", daar kunnen ze het kindje verder bekijken en waarschijnlijk willen ze dan ook een vlokkentest doen. Ik vind dat erg moeilijk de kans is heel klein maar toch er kan iets mis gaan en daarnaast moet je nu toch al besluiten wat te doen als het idd mis is. Buiten was ik in tranen en heb mijn zoontje opgehaalt en ben naar mijn moeder gegaan die helaas niet thuis was, maar mijn zus die 2 deuren verder woont gelukkig wel en kon ik eventjes alles eruit gooien. Nu leeft ik al ruim een week in onzekerheid en sluit mij zelfs af voor de zwangerschap en ben kortaf tegen Kyllian die daar natuurlijk niets van begrijpt en voel ik mij vevolgens weer enorm schulidig. Maar je daar moet ik maar doorheen en vrijdag om 9.00 hoop ik wat meer duidelijkheid te krijgen.

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan