Mogelijk zwanger en griep

A

Anoniem

Guest
Volgens mij is mijn vruchtbare tijd net voorbij (weet ik niet zeker omdat het bij mij niet regelmatig is) en nu heb ik flinke griep, hoge koorts enzo.
Ik heb ook erge last van afscheiding, bijna water. Dit heb ik normaal nooit, ik heb altijd wel afscheiding maar niet zo veel en dat is dan veel stugger. Kan dit iets betekenen of komt het gewoon door de griep.
Ik heb ook paracetamol en neurofen gebruikt voor de pijn. Kan dit nu al schadelijk zijn als dit zo pril is?
Ik kan pas over 2 weken weer gaan testen.

Hé Linda,

Ik heb ook de griep, nou ja, de griep, heb een temperatuur van 38.5 dus verhoging en pijn in mijn keel en heb dinsdag mijn NOD!
Vraag mij ook af of dit verband kan houden met een eventuele zwangerschap!
Ik heb ook paracetamol genomen want volgens de sites op google ( paracetamol en zwangerschap ) kan dat géén kwaad mits je het niet dagelijks slikt!

Ik ga weer mijn bed in,
jij ook beterschap :)

Groetjes Kaa

Hoi Kaa,
bij mij gaat het nu wel weer wat beter maar ik heb sinds donderdag plat gelegen, 39,5 tot bijna 40 graden dus dat vond ik best heftig. Ik had net nog 37,5 dus dat is een stuk beter.
Ik heb wel zo min mogelijk geslikt. Op alle bijsluiters staat ook dat je bij zwangerschap contact op moet nemen met je arts maar dat heb ik dus niet gedaan omdat ik er niet vanuit ga dat ik zwanger ben, we zijn pas sinds oktober bezig en ik ben pas 1 keer ongesteld geworden.
Maar goed, de kans is natuurlijk wel aanwezig en nu ging ik me daar toch een beetje zorgen om maken.

in ieder geval bedankt voor je reactie, nou voel ik me nog iets beter en jij ook beterschap.

groetjes linda

Terug
Bovenaan