Mogelijk zwanger met spiraal?

Ik heb jullie hulp nodig! Ik heb nu zo’n 5 jaar mijn spiraal en wil hem binnenkort eruit halen. Echter voelde ik me deze maand niet helemaal mezelf en heb nu (nog erger dan ik normaal al heb) ontzettend last van mijn borsten. Gisteravond heb ik een test gedaan en nu twijfel ik of ik mogelijk zwanger kan zijn. Wat denken jullie? Foto is gemaakt binnen de aflees tijd en 5 dagen voor mijn menstruatie moet beginnen.

https://ibb.co/tYL3HL2
 
Ik zie zeker een lichte streep! Al is 5 dagen voor je nod wel spannend want dan kan het voor je menstruatie alsnog mis gaan (vaak 60%)
Heel spannend en veel succes! 
 
Ik zie ook een streepje, het kan zeker. Ik wil je zeer zeker niet bang maken maar toch echt adviseren, neem contact op met de huisartsenpost. Welke spiraal heb je? Ik heb jarenlang een koperspiraal gehad, bbz, inwendige bloedingen en daardoor in levensgevaar geweest, ambulance, spoed ok etc.. Één eileider daardoor mogen inleveren. Achteraf had ik ook kwaaltjes maar ja je denkt niet aan een zwangerschap dus die kon ik pas achteraf plaatsen. Ik zou daarom niet afwachten, meld je morgen of desnoods nu nog via de huisartsenpost waarbij je aangeeft een vaag streepje te hebben, kwaaltjes, maar een spiraal te hebben. Als t goed is moet hen dan een lampje gaan branden dat er evt sprake kan zijn van een (gevaarlijke!) bbz. Laat je weten hoe het afloopt??
 
Nou kleine update. Ik heb een klein beetje bloedverlies dus ik verwacht dat dit niet uitloopt op iets. Jammer maar ook fijn want een bbz is een enorm risico. 


thanks voor jullie reacties!
 
Goed om te lezen maar alsnog, ben voorzichtig! Ik had toen ook alsnog bloedverlies tussendoor waardoor er al helemaal geen lampje ging branden dat ik zwanger kon zijn. Mijn ervaring maakt natuurlijk ook dat dit advies enorm gekleurd is maar doe er je voordeel mee :) 
Succes! 
 
Ik moet zeggen dat ik niet heel erg ongesteld ben, dus ik neem je advies zeker ter harte. Nog steeds veel last van vermoeidheid en pijnlijke borsten, dus ik ga de huisarts toch maar even bellen. 
 
Terug
Bovenaan