mogelijk zwanger?

A

Anoniem

Guest
heey ik heb bijna 2 en halve maand geleden onveilige sex gehad en de maand daarop ben ik niet ongesteld geworden.. Ik heb toen en test gedaan en die vas negatief. Daarna weer onveilige sex gehad en weer een negatieve test. Ik ben helemaal niet meer ongesteld geworden maar heb wel al bijna anderhalve maand buikpijn alsof ik ongesteld moet worden in me onderbuik..?Kan iemand mij helpen?

ja als eerste wil ik je zeggen dat als je niet zwanger wilt worden je ook geen onveilige sex moet hebben!!
Gebruik een anticonceptie dat bespaard een hoop kopsorres.
Wat betreft je vraag tja, het kan dat je zwanger bent. Ook als de test negatief aangeeft. Ik zou als ik jou was even wachten en anders naar de huisarts gaan om bloed te laten prikken. Dan weet je het zeker. ik denk dat dit voor iedereen koffiedik kijken is. Heel veel succes meid!

ja als eerste wil ik je zeggen dat als je niet zwanger wilt worden je ook geen onveilige sex moet hebben!!
Gebruik een anticonceptie dat bespaard een hoop kopsorres.
Wat betreft je vraag tja, het kan dat je zwanger bent. Ook als de test negatief aangeeft. Ik zou als ik jou was even wachten en anders naar de huisarts gaan om bloed te laten prikken. Dan weet je het zeker. ik denk dat dit voor iedereen koffiedik kijken is. Heel veel succes meid!

Tja.... gooi er nog een test tegenaan en als die negatief is zou ik naar de huisarts gaan. Het lijkt me niet gezond als je menstruatie 'zomaar' wegblijft.

Succes!

Ik wilde eerst niet reageren, maar kan het toch niet laten. Sandriena, we weten allemaal dat een baby niet door de ooievaar wordt gebracht, maar dat daar het nodige aan vooraf gaat. Dus DENK NA over de gevolgen van onveilige sex. Bovendien vind ik dit forum niet het meeste geschikte forum om dit soort vragen te stellen. De meeste meiden hier willen dolgraag een kindje en daar past een bericht zoals die van jou niet echt tussen.
Ik wens je echter echt heel veel succes en ben het eens met de adviezen die hierboven al zijn gegeven.
Julia

Beste meiden, ik wil toch even voor Sandriena opkomen. Ze vertelt gewoon dat ze onveilige seks heeft gehad. Zegt ze ergens ook maar dat ze het erg zou vinden als zou blijken dat ze zwanger is? Ze maakt zicht alleen zorgen dat ze niet ongesteld is maar ook niet positief test. Dat is toch niet zo vreemd? Ik zou ook in de stress zitten. Niet zo snel je oordeel klaar hebben dames!!!

Terug
Bovenaan