Mogelijke koemelk-allergie?!

Hello!
mijn zoontje van 7 weken heeft  sinds vorige week een soort uitslag, een huidirritatie rondom z'n mond, uitbreidend naar z'n hele gezichtje, achterhoofd, nek, hals en borst. Ook drinkt hij (borstv) erg onrustig en laat steeds de tepel los om vervolgens weer als een gek te zoeken naar de tepel, hij drinkt en trekt en spuugt de melk weer uit. Ik ben nu op advies van cb-arts overgegaan op Nutrilon Pepti voor mogelijke koemelk-allergie. Toch zegt mijn gevoel dat het geen koemelk-allergie is, ik weet niet waarom? De vlekkerige huid komt vurig op en vormt 1 grote overlappende vlakte, dit trekt weer weg. Je blijft het licht zien, maar het is dan heel licht. Het  komt vooral op en wordt pas echt zichtbaar als hij verhit is (huilen, drinken, op de arm liggen). Het meest trieste is dat hij echt veel jeuk heeft, hij schuurt continue met z'n hoofdje tegen je schouder aan en drukt z'n achterhoofd in het matras en schuurt heen en weer. Ik heb van de arts nu wel een zalfje voor de jeuk. Ik mis de borstvoeding wel, maar hoop zo dat dit aanslaat, dat het toch wel een koemelk-allergie is?! Hij heeft 6 weken lang prima gedronken en groeit als kool. Met 5 weken hebben we  een flesvoeding  geprobeerd (Nutrilon1), hij reageerde echter met veel huilen en krampen en paarse stipjes over z'n lijfje. Toen al rees de vraag of het koemelk kon zijn. Dus ik weer over op volledige borstvoeding, maar nu heeft hij dus ook hier last van. Ik  twijfel gewoon echt of dit wel koemelk-allergie is, het ging allemaal zo goed?!  Ik bemerk nog geen grote veranderingen sinds de Pepti flesvoeding, maar ben pas 1 dag begonnen. Het is in elk geval niet erger geworden dat scheelt ... Heeft iemand hier ervaringen mee?! Zou het iets anders kunnen zijn dan die allergie?! Allergieen zitten niet in de familie?! Heb ook sinds vorige week nieuw wasmiddel, inmiddels overgestapt op Neutral. Kun je zo'n heftige reactie hebben van wasmiddel? Op specifieke plekken, niet op het lijfje?! Zo