Mogelijkheid van Endometriose met arts besproken....

Omdat het ons nog steeds helemaal niet lekker zit heb ik vandaag gebeld met het UMC. Ze hebben onze eigen IVF arts opgespoord om de boel te bespreken.
Het kan inderdaad duiden op endometriose.
Ze zeiden dat ik mag kiezen nu een spoedarts maar dat wordt dan een arts in
opleiding of 1 december naar een ervaren gyneacoloog. Een normale
gyneacoloog schijnt meer te weten over endometriose dan een ivf arts.
Ik heb gekozen voor de ervaren arts want in dit geval wil ik geen arts in
opleiding die het nog na moet kijken in boekjes.
Vanwege de grote drukte kan ik pas 1 december terecht.
Ik heb gevraagd of de 6e IUI behandeling nu nog wel zin heeft. Mijn eigen IVF arts zegt van wel
aangezien ze nog steeds ook mensen met endometriose zwanger zien worden
(afhankelijk van de mate) en dat het ook vaak gebeurd dat men pas de 6e IUI
zwanger wordt. We gaan er dus maar gewoon voor want ik wil ook van die IUI's
af zodat we dit hoofdstuk kunnen sluiten.
Nu dus wachten tot 1 december....

lfs inge

Hoi Inge,

Het zit je echt allemaal niet mee wat een gedoe maar groot gelijk dat je liever een ervaren arts heb dan eentje in opleiding. als ik naar de gyn. ga dan loopt er altijd een co assistent mee en die vraagt dan wel eens wat de problemen zijn dan moet ik hem nog uitleggen wat het allemaal inhoud. maar ik weet niet wat endometriose is wat een moeilijk woord nou ik hoop voor je dat IUI nummer 6 wel succesvol mag zijn voor jouw want ik gun het je echt.

groetjes linda

Hoi Linda,

Pfff ik kan het ook onderhand niet meer opbrengen hoor na 3 jaar gedoe en gezeur. Morgen wordt ik geopereerd aan mijn voet. (effe tussendoor ach jaaaaa).
Ik hoop gewoon dat het niet al te lang meer gaat duren tot we een meevaller hebben want dat hebben we echt nodig. De rek is eruit zeg maar.
Bedankt daarom voor je lieve berichtje.

lfs inge

Hoi Inge,

Ook jij bedankt voor je lieve berichtje. maar jij nu nog een operatie aan je voet nou nu heb je alles gehad dan komt er vast snel goed bericht hoop ik. ik las eigenlijk ook nog dat je 1 december naar de gyn. moet ik ook ´s morgens om 10 uur en om 13.00 uur moet ik met mijn dochter naar het consultatiebureau dan krijgt ze weer twee inentingen voor als ze 4 jaar zijn. prikken dat heb ik altijd erg gevonden vooral toen ze nog baby was toen kreeg ze in de 2e maand de 3e maand en de 4e maand een prik in allebei de beentjes. maar nu is het zo dat alletwee de inentingen in 1 prik zijn samengevoegd.
heel veel sterkte met je voet en ik hoop dat je gauw op de been bent.

liefs linda

Hallo Inge,

Het zit jullie echt niet mee! Vreemd eigelijk dat je zelf met de optie van eventuele uitbreiding van endometriose moet komen, hadden ze in het ziekenhuis toch ook kunnen bedenken?
Goed van je dat je gebeld hebt! Nu wordt er in ieder geval naar gekeken al duurt het nog even dat je in het ziekenhuis terecht kunt. Ik vind het hartstikke knap van jou dat je er na 3 jaar nog steeds de moed er in houdt. Het is heel logisch dat je het soms even niet ziet zitten, dat heb ik na 1,5 jaar al!
Ik hoop voor jullie dat het bij de laatste iui tog echt raak is!!

Liefs Berber

Hoi inge,

Allereerst wil ik je sterkte wensen voor morgen.
Dank je voor je berichtje onder mijn stukje, ik heb daar ook neergezet hoe het kan met die vergoedingen.
Ik hoop voor je dat die endo meevalt en groot gelijk dat je een ervaren arts wilt. Dat geklooi allemaal aan je lichaam en dan moet je er ook og een hebben die het nog volgens het boekje doet. brr moet er niet aan denken.

Groetjes Naatje

Inderdaad, geen geklooi door artsen in opleiding. Die komen de volgende keer maar weer meekijken.
Ik vind het echt een beetje asociaal hoor van die verzekering. Ben je klaar mee zeg.

Nou ik ga me aan kleden want ik moet om 11.30 in het ziekenhuis zijn voor mijn operatie.

Ik heb me toch een honger!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan niet wachten tot na de narcose! Hahaha!

lfs inge

Terug
Bovenaan