mogelijkheid

A

Anoniem

Guest
ben ik weer ;-)
er is helemaal geen mogelijkheid hier verder om iemand een prive bericht te sturen of wel...?dat mis ik wel beetje op dit forum!wil namelijk ook niet me gegevens allemaal bloot geven hahaha
sommige meiden zou ik namelijk wel wat beter willen leren kennen maar wil niet echt hier haha
zo wou ik nog ff zeggen! ga nu zo maar eens een gebakje eten ;-)))
Liefs

nee dat is inderdaad wel erg jammer. geniet van je gebakje.

hilda

Geniet maar lekker van je taartje!!!!
Misschien is hyves een idee om elkaar beter te leren kennen???

Liefs,

Is wel een leuk idee!moeten we beetje peilen wie hier belang voor hebben en dat we wel dan prive berichten sturen op hyves(als het over zwangerschap gaat) omdat mensen niet weten dat we bezig zijn voor een 2e!
Ik ben wel voor!
Liefs

Haay op zich wel leuk maar dan is het natuurlijk niet anoniem meer.... Hmzzzzzzz lastig!!! Want je zult hier dan toch je naam moeten plaatsen. Iedereen kan dat dan opzoeken... Toch??

Lfs

Hey Neomi!

ik ken het hoor! Ben zelf ook aan megelijkheden aan het denken, maar weet zo snel niets behalve hyves...

@ meis 24: Wat betreft het anoniem zijn op hyves... Je kan je profiel afschermen zoals jij het prettig vindt, dus ben je ook zo anoniem als jij het prettig vindt...
En als je het idd bij priveberichten houdt, komt ook niet de hele omgeving het te weten.

We kunnen ook een extra emailadresje aanmaken bij hotmail ofzo en die dan hier op zetten.... zorg je gewoon dat je je nickname gebruikt in het adres.
Dan is het ook nog steeds niet te achterhalen...

Gr.

Terug
Bovenaan