Mogen weer beginnen

Hi meiden,

Tjongejonge datgene wat je absoluut niet wilt dat gebeurt... je  op bezoek... daar heb ik nu toch lang naar uitgekeken. En eindelijk na 45 dagen zijn ze er dan. GEWELDIG!! Want dat ik niet zwanger was, dat wist ik al wel. Vanochtend in het zknhuis geweest en ook alle cystes zijn weg, vrij baan dus voor een nwe IUI: nr. 8. (van nr. 2 en  6 zwanger geweest en nr. 7 is afgebroken ivm overstimulatie). Eindelijk kunnen we weer. Ik mag a.s. zaterdag beginnen met spuiten, 150 eenh. (kom van 225 eenh.) en dan vlg week vrijdag weer kijken. Ik ben benieuwd wat ik nu ga doen op die hormonen.. want mijn lijf en die hormonen dat zijn geen vrienden.. op het moment dat de artsen denken dat ik immuun ben en plan IVF ter sprake komt... ben ik ineens weer zwanger.. vervolgens bij de nwe IUI toch dosisverhoging en heb ik ineens een overstimulatie.. Eens kijken of we nu gewoon 1 eitje kunnen broeden.. moet toch te doen zijn, of niet.

Ik houd jullie natuurlijk weer op de hoogte.

ps)   Sorry dat ik dat heel lang niet ben geweest.. maar had gewoon tijd voor mezelf nodig.. probeer er nu weer te zijn.

Hé Scorpy,

Leuk om weer eens wat van je te "horen".
Fijn dat die rot cystes weg zijn en de  weer zijn geariveerd. Kan je eindelijk weer eens verder.
Je blijft dapper volhouden na alles wat je hebt meegemaakt, goed hoor.
Hoeveel pogingen IUI mag je nu nog doen? Of hebben jullie zelf ondertussen al de stap IVF gemaakt als deze IUI mocht mislukken.
Maar daar gaan we natuurlijk niet van uit, deze gaat het helemaal worden voor jullie.

Met mij en de beeb gaat het prima. Ik ben vandaag precies 37 wkn dus nog 3 wkn te gaan. Gaat hard hé.

Lieve meid, ik ga weer heel hard voor je .

van Kruimel

Hoi Scorpy

Goed om wat van je te horen en dat je nu eindelijk verder kunt. Ik zal voor je duimen dat dit een geweldig iets gaat worden, mag ook wel
Net als mama Peet, reageer ik een stuk minder, heb weing nieuws te melden tot we weer verder gaan.

Liefs

Lydia

lieve scorpy,

reageerde net op jou reactie bij mij,
en ik was benieuwd hoe het er met jou voorstaat
zie ik nu  pas je eigen topic.....

wat goed dat je weer kan en mag beginnen met je iui.
want wat heb je lang moeten wachten op je menstruatie zeg.
wat ik me wel afvraag, het wordt je 8ste iui.
begin jij niet met ivf omdat je toch zwanger bent geraakt met iui,
maar helaas is afgestoten.
of is daar een andere reden voor??
ik hoop en leef met je mee dat deze poging gaat slagen.
je hebt al genoeg moeten doorstaan.

warme groet,
jana.

Hoi lieve meiden,

Dank je wel voor jullie warme positieve berichten; nu ben ik helemaal strijdvaardig om er weer tegenaan te gaan.

@Kruimel
Meid wat ver ben je al. Nog maar een paar weken-dagen en dan hebben jullie je wonder in je armen. Heerlijk zeg en wat fijn ook dat alles goed gaat. Want, wat ik helaas weet en jij ook, met een pos. test alleen ben je er nog niet.... Ik vind dit dus echt super voor jullie.
Je laat het hier wel weten he als jullie kleine er is, ben reuze benieuwd nl.

@all,
Tja voor sommigen van jullie lijkt het wellicht raar: 8 x IUI.
De reden hiervan is dat ze bij ons in zknhuis na een miskraam weer opnieuw beginnen met tellen tot 6 pogingen. En ik zit nu dan eigenlijk weer op poging 1, aangezien de 1e poging na 2e miskraam is afgebroken dus die telt ook niet. En de reden dat we toch nog steeds IUI doen is dat ik daar gewoon toch goed op reageer: immers 2 zwangerschappen uit 6 afgeronde IUI ´s. Dan is het zo dat IVF nu geen toegevoegde waarde voor mij/ons heeft. Vandaar dat we nog ff doorgaan met IUI. Toen het erop leek dat ik immuun raakte voor de hormonen, toen begonnen ze wel over IVF maar ja toen was ik ineens weer zwanger en dus niet immuun. We gaan vooralsnog dus nog ff zo door.

Liefs Scorpy

Hai Scorpy,

goed van je dat je weer gaat beginnen! En strijdvaardig! Herkenbaar, ik ben er ook weer helemaal klaar voor.

Weet je al wat meer? Ik mag morgen weer voor een follikelmeting (dag 9 ). Ben benieuwd.

Heel veel succes met deze poging en hopelijk is het nu echt de laatste (en dan bedoel ik met een positief eindresultaat)

Groetjes Belle

lieve scorpy,

ongelovelijk, dat ze toch na elke afgebroken zwangerschap opnieuwe tellen.
vandaar dat je dus op poging 8 zit, na, helaas, 2 miskramen.
ik had nog wel een vraag.
bij ivf weet je zeker dat er een goed delende cryo wordt terug geplaatst.
bij iui is het na de bevruchting hopen dat de deling ook daadwerkelijk goed verloopt.

ik wil geen onzekerheid bij je teweeg brengen.
maar mischien is ivf toch wel een betere optie.
dit omdat je nu al 2miskramen hebt moeten doorstaan.
en de rede ws. niet duidelijk is... ??!!

liefs, jana.

Terug
Bovenaan