mogenochtend is het zover

morgen moet ik om 7 uur in het zkh zijn
pffffffff word een inleiding voor me
zie er echt als een baksteen tegen op
heb gehoord dat een opgewekte bevalling aardig heftig kan zijn wie heeft hier ervaring mee en kan me een beetje gerust stellen.
zit er namelijk echt mee in me maag.
groetjes

Heel veel succes morgen, misschien dat het toch nog gaat beginnen vannacht. Kun je niet pijnbestrijding vragen morgen in het ziekenhuis, wellicht een hele verlichting?
Succes, sterkte. Als het goed is kun je morgen van je kindje gaan genieten!!!!
Groetjes..

hey hey
ik heb gehoord dat ze daar niet zo gauw aan doen aan pijnbestrijding.
heb jij het ook gehad?
ik wil zo natuurlijk mogelijk doen eigenlijk maar die verhalen wat ik heb gehoord is dat het vrij heftig is en kan zijn.

hallo,

ik ben een julimama maar ik ben altijd nieuwschierig hoe het met jullie gaat:).
mijn eerste bevalling was ook een inleiding.
Ik moest om half 8 in het ziekenhuis zijn en toen ik uiteindelijk aan de weeenopwekkers lag ( geef wel goed aan wat je voelt want bij mij zagen ze weinig weeenactiviteit in ik lag maar te puffen, bleek dat ze band die de meting doet niet goed zat) om 9 uur ging het inderdaad vrij heftig allemaal. ik had al snel 1 minuut een wee en dan een minuut rust. ik vroeg daarom om 11 een ruggenprik en die werd meteen goed gekeurd. ik was nog maar 1 cm ontsluiting verder en ik kreeg het al benauwd bij de gedachten zo tot 's avonds door te gaan. toen was het goed te doen al kreeg ik een half uur na de ruggenprik al persdrang. om kwart over 3 is onze zoon geboren. en achteraf ben ik blij dat het wat hertiger was want daardoor is het hoogstwaarschijnlijk ook wat sneller gegaan. ik kan natuurlijk niet vergelijken met een normale bevalling maar ik kijk helemaal niet negatief terug op de bevalling. Die was uiteindelijk het soepelste verlopen van mijn hele zwangerschap. dus het is heftiger maar ben er niet te bang voor en laat je mannetje lekker mee puffen. ik wens je heeel veeel succes morgen. en hopelijk heb je ook in de middag je kleine wonderdertje in je armen.
groetjes lotte

Een vriendin van me is 2 keer ingeleid en heeft dat als prima ervaren. Probeer verder vooral te ontspannen, ook tijdens de weeen. Dan heb je meer kans dat je het goed doorstaat.

Heel veel sterkte en succes.

Terug
Bovenaan