Moi en anderen

Ben gisteren bij h.a. geweest! heb dan nu eindelijk een verwijsbrief voor de gyn! 29 april kan ik al bij hun terecht, dus dat gaat snel!

Gisteravond erg veel buikpijn, snapte er niks van! vannochtend naar de w.c. kwamen er heel dikke rooie stukken uit, heel raar, dacht echt dat ik van mijn stokkie ging! H.a gebeld en ik moest komen met dat spul! nou ik dat uit de wc vissen en op naar mijn buurvrouw de huisarts! Was het de losgelaten vrucht!dus ik was zwanger!!!!terwijl de testen steeds negatief waren en ik ook nog een opwekkende kuur heb gehad!dit was dus een miskraam en maandag moet ik naar het ziekenhuis om te kijken of er nog iets achter is gebleven!

h.a kon zien dat het een oude vrucht was die er misschien wel een maand heeft gezeten!
na ja snappen jullie dit nou?ben een beetje down nu, om het feit dat ik dus niet wist dat ik zwanger was! maar aan de andere kant als ik het wel had geweten was het ook niet leuk geweest!

ik ga even liggen, heb nog steeds!
Moi buikpijn, niet leuk..........
jullie horen nog van mij!

Moi wat van onderzoek moet jij ondergaan bij de gyn?
gaat je vriend/man ook mee?
heb jij je ouders/fam. ook verteld over dit bezoek?
ik namelijk nog niet...weet niet of ik dat al wil........

liefs fem

Hoi Femke,
Wil even tegen je zeggen dat ik met je meeleef...je hebt toch een miskraam gehad, ook al wist je niet dat je zwanger was.
Het was vast schrikken toen je die stolsels zag...
Ben wel blij voor je dat je een afspraak hebt bij de gynaecoloog, hopelijk kan die je verder helpen.
Hoop dat je veel steun hebt aan je vriend, man.
Ik denk aan je
Liefs Esther

Hoi Femke,

Bah ik lees nu pas je berichtje! Wat afschuwelijk joh!! Je was dus gewoon zwanger!! Echt enorm schrikken!

Ik weet niet wat voor onderzoeken ik maandag krijg! Ik hoop wel dat er direct wat gedaan wordt en dat het niet eerst een soort intake-gesprek wordt ofzo! Ik denk zelf een inwendig onderzoek en een afspraak dat ik bloed moet prikken op de dag dat mijn temp omhoog gaat (vermoedelijke eisprong) Maar deze info heb ik ook maar her en der verzameld, dus we zien het maandag wel!

Mijn vriend gaat ook mee, ik heb daar eerst wel over getwijfeld, omdat ik zoiets had van het gaat toch over mij, maar je wilt samen een kindje, dus wil mijn vriend zelf ook graag mee. Ik ben nu erg blij met deze beslissing en wie weet waar het goed voor is en wordt bij hem de boel ook meteen nagekeken, zijn we weer een stapje verder ja toch!!

Het verlangen naar een kindje wordt nu steeds heftiger merk ik!!!

Mijn ouders en fam weten van dit bezoek, maar denken dat het alleen te maken heeft met mijn cycles we hebben niet verteld dat wij nu tevens een kinderwens hebben en volgens mij heeft niemand het door!!!

Meissie, heel veel sterkte met dit verlies!!

Ik hou je op de hoogte!

Liefs moi xxxx

hoi femke wat erg voor je meid echt heel naar zo zie je maar dat je niet altijd weet dat je zwanger was achteraf mischien toch beter maar ik leef met je mee veel sterkte ermee gr manuela

Terug
Bovenaan