moi en hendrika en iedereen

Alles goed met jullie?????????

ik heb een beetje een dip!
ben ontzettend bang dat ik volgende week iets ergs krijg te horen bij de gyn!aan de ene kant ben ik blij met de door verwijzing en aan de andere kant baal ik dat ik een doorverwijzing heb gekregen!waarom gaat het nou bij mij weer net zo, terwijl vriendinnen van mij zo zwanger raken?

Nog even over "man altijd weg"er was een reactie van hoe gaan jullie dit doen als hij er nooit is?nou wij hebben daar echt wel over nagedacht!ik ga minder werken, en we gaan een oppas zoeken voor de dagen dat ik werk!
en ja in het begin zal het inderdaad pittig zijn als er een baby is en ik er door de weeks alleen voor sta, maar ik heb gelukkig lieve ouders en schoonouders die ook bij willen springen als het nodig is!

maar alles went............en in de toekomst wil mijn vriend ook minder werken, hij kan een regeling treffen met zijn baas.....dus dat zou ideaal zijn!

Het leven van een vrachtwagenchauffeur-vrouw heeft voordelen, maar ook een paar nadelen!!maar ik denk dat ieder beroep dat heeft!

nou ik hou er weer mee op!moet nog poetsen en dan half 5 werken tot half 11!
doei, liefs fem

Ik kan me goed voorstellen hoe onzeker je je voelt over zo'n gesprek bij de gyn, ook al heb ik dat zelf nog niet mee gemaakt. Ik wil je heel veel succes wensen daarvoor!
Verder is mijn vriend ook vaak weg, heeft vaak avonddiensten en is dan s'nachts pas thuis. Dat zal niet altijd even leuk zijn denk ik als we eenmaal een kindje hebben. Maar wat jij ook al zegt; ieder beroep heeft zo z'n nadelen. Laten we die dan maar zo positief mogelijk bekijken.
Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

Hoi Femke, jammer dat je je zo rot voelt. Maar je wilt toch ook wel weten waarom het niet gaat denk ik. En misschien valt het nieuws ook wel mee wat je te horen krijgt. Moed houden he!!!!!!!! Ik heb ook nog effe gereageerd op de anoniem die op mijn bericht had geschreven< had je het nog gelezen?? Het is inderdaad soms wel een beetje moeilijk om "altijd" maar alleen te zijn. Als ik oppas nodig heb is mijn moeder er altijd wel, of een vriendin. Met mijn schoonmoeder heb ik (jammer) niet een leuk contact. Ik heb wel het voordeel dat ik niet werk, ik ben dus altijd thuis bij en voor de kinderen. En bij de honden, daar hebben we ook twee van. Ik heb altijd gedacht toen onze jongste een baby was, en dat denk ik tegenwoordig nog, het is allemaal maar tijdelijk, al die probleempjes waar je tegen aan loopt. De nachtvoedingen, de huiluurtjes, de krampjes. Nu zijn ze allebei al wat ouder dus wordt het steeds gemakkelijker, ze zijn nu 11 en 4, twee meiden. En dit werk heeft ook wel zijn voordelen: de weekenden zijn altijd iets om naar uit te kijken. De kinderen hebben maar te maken met alleen een moeder. Tja het is gewoon niet anders, we hebben niet allemaal een kantoorbaan. Chauffeurs moeten er ook zijn denk ik altijd maar. Maar Femke, probeer je dip een beetje los te laten he, piekeren is ook niet gezond. Ik weet wel, dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan Tot de volgende keer, liefs van Hendrika. Doei.

Hoi Femke,

Hoe gaat het nu met je?? Het is nogal wat allemaal he?? Heel naar hoor!

Ja, best wel spannend he, zo`n eerste afspraak bij de gyn,,,ik was niet zo nerveus eigenlijk!! Ben nu veel zenuwachtiger voor de 10e, want dan krijgen wij beiden de uitslag,,aan de ene kant hoop ik dat alles oke is, maar aan de andere kant hoop ik op iets wat snel te verhelpen is en wat de kans op een zwangerschap vergroot!!

Wanneer moet je ook alweer naar de gyn??

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan