Moi en Manuela ne natuurlijk de rest

Bedankt voor jullie reactie. Pas net gelezen. Ik ben bijna 27 (volgende maand) en mijn vriend is 30. Ik ben in oktober gestopt met de pil en in februari zijn we ervoor gegaan. Ik ben dus nog maar 1 x ongi geweest. Dit is onze tweede ronde. Mijn NOD is woensdag (28ste dag) of iets later. Mijn cyclus is tussen de 28-30 dagen. Erg spannend dus nu!.
Ik merk wel dat als ik ongi ben geworden ik ook even minder behoefte heb aan dit forum. Herkennen jullie dit???
Nou tot klets, iedereen!
Liefs van Eef

Hoi eef,

Tja hier kan ik over mee praten. Mijn NOD is morgen 20/4 en als die er weer aan zit te komen dan ben ik ook helemaal wild! Wil alles lezen over zwanger worden en mee praten met iedereen. En aangezien alleen dit forum weet dat wij zwanger willen worden ben ik rond mijn NOD hier weer vaste klant.

Ik ben zelf 28jaar en sinds januari met de pil gestopt. Heb nu twee ongi's erop zitten en ben erg bang om weer een lange cyclus te krijgen (48dagen).

Ik hoop voor je dat je ongi op zich laat wachten. Ik wens je in iedergeval heel veel sterkte met alle stress en spanningen. (ik voel wat jij voelt)

XX Bibi

hoi hoi ik moet ook rond die piriode mijn ongi krijgen 28,29 april ongeveer [hoop het niet natuurlijk] mijn cyclus is 28 a 29 dagen het is elke maand weer spannend en veel sterkte met alles en ik duim voor je meid gr manuela

Terug
Bovenaan