Moi, Janna Nienke, El, waar zijn jullie?

Ja hoor, daar ben ik weer! Heerlijk weekend gehad, compleet met twee keer een hoge temperatuur 's morgens (37,2) en witte afscheiding. Nou, voor de rest van de wereld was het vandaag D-Day, voor ons is het morgen (of overmorgen, of woensdag, ik begin wel te twijfelen nu)

Sorry dat ik zo superenthousiast ben, ik lees toch ook weer trieste berichten hier. Moi wat een rotbericht voor je moeder. Hopelijk is ze er op tijd bij en loopt het allemaal goed af!
Hoe is het trouwens met jouw kies zat ik me vanmiddag af te vragen?

Liefs, el.

Hier ben ik. Moest tenten opzetten voor kamp voor de bovenbouw vanmiddag. Daarna even gegeten en nog even bij de bouw gekeken. En daar stonden onze nieuwe buren. Er een hele tijd mee gesproken. Echt heel gezellig. Heb er wel zin in als straks iedereen er woont.

El, wat spannend voor je. Ook nog geen krampen dat je denkt dat je ongi moet worden. En hindert echt niet dat je zo enthousiast bent. We weten dat je mee leeft met de rest van ons, net zo als wij dat met jou doen.

Wij hebben besloten dat we ons toch meer nu op het huis gaan concentreren dan op een baby. Ik ben wel aan het tempraturen en proberen ook wel om de dag te klussen. Maar het huis gaat nu even voor. Misschien voor mij ook wel even beter. Kan ik mijn gedachten even verplaatsen en wie weet...
Nou heb ik nog even een vraagje. Als je in je vruchtbare periode bent, moet je dan om de dag klussen of gewoon elke dag. Weet wel dat het zaad 48 uur leeft, maar wat is nu beter? En wanneer kun je bij het tempraturen ook al weer zien wanneer je eisprong is? Als de tempratuur een paar graden omhoog gaat toch? Misschien domme vragen hoor, maar hoop dat jullie een antwoord voor me hebben.

Moi, morgen naar de gyn, toch? Ik zal aan je denken en laat je morgen even weten hoe het gaat.

Kiki je vroeg ergens hoe lang wij bezig waren. Nou we zijn nu tien maanden bezig.

El, morgen zal ik voor je duimen dat je ongi weg blijft.

Ik wilde nog even zeggen dat ik het heel leuk vind om zo met jullie te kletsen. Vooral omdat ik met mijn vriendinnen er niet echt over kan praten. Bedankt hiervoor.

Geniet nog van de avond. Ik weet niet of ik er morgen ben, want heb een druk programma, maar misschien vast wel tijd om even te lezen.

Veel liefs Janna Nienke

hey Janna Nienke, fijn dat je er ook nog even bent, ondanks de tegenslag van vrijdag. Je vroeg om tips voor het om de dag klussen? Kijk even naar mijn antwoord op de vraag die een stukje terug werd gesteld over zelfinseminatie. Haha, eerlijk gezegd had ik het spuitje voor de migraine, maar we gebruiken het ook wel eens bij geen zin (vandaar dat mijn lief zich een beetje schaamt, dus als we elkaar nog eens tegenkomen: niet plagen hoor!!!)

Ik heb altijd begrepen dat om de dag klussen het beste is voor de kwaliteit van het zaad als je zwanger wilt worden. Het zaad is het beste als je het om de drie of vier dagen doet, maar dan heb je kans dat je je ei mist. Het blijft namelijk minimaal 48 uur wachten op de plek waar het ei langskomt. Bij elke dag klussen gaat de kwaliteit van het zaad erg achteruit, mar dat hoeft geen probleem te zijn als het erg goed zaad is (vraag maar aan Kiki!).
En over de temperatuur (haha, ik lijk wel dokter Ruth): één of twee dagen na de eisprong stijgt je temperatuur en die gaat pas weer naar beneden als je ongesteld wordt (bij mij altijd de dag ervoor vandaag dat ik nu zo blij ben met nog steeds verhoging, als je zwanger bent, blijft je temp dus hoog!)

Ik hoop dat je wat hebt aan mijn 'ervaringen'. Succes ermee!

Liefs, el.

Hoi lieve meiden,

Hier ben ik ook weer hoor!! Hoe was je weekend el?? Ik lees dat het nog altijd spannend is bij jullie!! Ik vind het wel schattig dat je aan mij dacht joh!! Met mijn kies gaat alles weer prima gelukkig! Ik hoop dat het bij mijn moeder ook allemaal meevalt en dat het niks ernstigs is! Ik hou niet van knobbels bah!! Maar wees a.u.b lekker opgewekt en enthousiast hoor!! dat vind ik juist zoooo leuk,,dat ben ik zelf ook!

Het zou best wel leuk zijn als we elkaar straks allemaal een x ontmoeten ja, toch!! Met onze dikke buiken of straks als de kids er zijn!! Ik ben héél nieuwsgierig naar jullie hoor! En el, ik zeg niks tegen je man hoor,,,ha, ha!! We weten als zoveel van elkaar en dat is juist zo bijzonder!!

Janna nienke, ik hoop dat je een beetje over de teleurstelling heen bent!! en vol goede moed weer aan de volgende ronde kunt beginnen,,,valt niet mee he? Wel fijn dat je nu je gedachten even om kunt zetten en je druk bent met jullie huisje,,dat ik ook héél leuk!! Huis, boompje en het beestje komt ook echt wel voor jullie hoor!! Ik ben ook ontzettend blij met dit forum!!

Kiki, wat gezellig dat je ook nog lekker hier komt buurten en aan ons denkt erg lief!!!

Meiden morgen naar de gyn,,,spannend hoor!! Jullie lezen het morgen wel weer allemaal even om 9.15 aan me denken ha, ha!!

Liefs moi xxxx

Pfffff, nou en of het spannend is!!! Lees ik net een berichtje van Kiki op het zwanger worden forum, dat haar afscheiding op haar nod korrelig wit was! Dat heb ik op het ogenblik ook!!!! Was me vanmiddag al opgevallen hoor(niet dat ik het ineens ook had toen ik het las) ik had er alleen niks achter gezocht. En morgenmiddag hebben we vergadering en ik weet niet of ik daarna nog op tijd bij de apotheek ben voor een test (kan ik niet in het dorp waar ik werk gaan halen natuurlijk). Ik ga er maar vanuit dat ik dinsdag nog reden heb om te testen.

Moi, heel veel sterkte bij de gyn morgen, ik denk aan je (en niet te erg jokken tegen die man hè, alleen van de eerste dag van je ongi hoor!). Ik moet naar bed, want anders klopt mijn temp niet morgenochtend.

Liefs, el.

Terug
Bovenaan