Hoi lieve meiden,
Hier ben ik ook weer hoor!! Hoe was je weekend el?? Ik lees dat het nog altijd spannend is bij jullie!! Ik vind het wel schattig dat je aan mij dacht joh!! Met mijn kies gaat alles weer prima gelukkig! Ik hoop dat het bij mijn moeder ook allemaal meevalt en dat het niks ernstigs is! Ik hou niet van knobbels bah!! Maar wees a.u.b lekker opgewekt en enthousiast hoor!! dat vind ik juist zoooo leuk,,dat ben ik zelf ook!
Het zou best wel leuk zijn als we elkaar straks allemaal een x ontmoeten ja, toch!! Met onze dikke buiken of straks als de kids er zijn!! Ik ben héél nieuwsgierig naar jullie hoor! En el, ik zeg niks tegen je man hoor,,,ha, ha!! We weten als zoveel van elkaar en dat is juist zo bijzonder!!
Janna nienke, ik hoop dat je een beetje over de teleurstelling heen bent!! en vol goede moed weer aan de volgende ronde kunt beginnen,,,valt niet mee he? Wel fijn dat je nu je gedachten even om kunt zetten en je druk bent met jullie huisje,,dat ik ook héél leuk!! Huis, boompje en het beestje komt ook echt wel voor jullie hoor!! Ik ben ook ontzettend blij met dit forum!!
Kiki, wat gezellig dat je ook nog lekker hier komt buurten en aan ons denkt erg lief!!!
Meiden morgen naar de gyn,,,spannend hoor!! Jullie lezen het morgen wel weer allemaal even om 9.15 aan me denken ha, ha!!
Liefs moi xxxx