Hoi meiden en alle anderen die het interesseren. Bedankt voor jullie medeleven en balangstelling. We moesten al bijna een uur wachten voordat we aan de beurt waren....! De volgende uitslagen zijn al bekend: Bij mij is tot dusver alles goed, de kwaliteit van het zaad van mijn man is er slecht (wisten we eigenlijk al)op de uitslag staat: ernstig subfertiel. Niet goed dus. Ze gaan nu de komende maand nog wat onderzoekjes doen bij mijn man om te kijken of ze de mogelijke oorzaak kunnen vinden en dan ook eventueel oplossen. Bijvoorbeeld spataderen (die kunnen ze opereren) en anders komen we in aanmerking voor ivf of icsi.
Eigenlijk geen bijzonder nieuws dus (althans niet wat we eigenlijk al wisten) maar nu de definitieve staf naar ivf/icsi gezet moet worden vind ik het eng. Meiden begrijp me goed ik wil er alles voor doen om zwanger te worden maar ik heb een dubbel gevoel. Zo van stel dat die ivf/icsi niet lukt! Na 3 pogingen houd het gewoon op, klaar, einde wedstrijd, finito. En daar ben ik bang voor. Nu heb je nog hoop er kan nog wat gedaan worden, maar daarna houd het natuurlijk definitief op. Ik weet het ik moet niet zo negatief zijn, maar dat gevoel beangstigd mij wel regelmatig. Gelukkig is het nog niet zover, een stap tegelijk maar en proberen het hoofd koel te houden.
Sorry meiden dat het zo'n verhaal is geworden hoor.
Liefs Molly.
Eigenlijk geen bijzonder nieuws dus (althans niet wat we eigenlijk al wisten) maar nu de definitieve staf naar ivf/icsi gezet moet worden vind ik het eng. Meiden begrijp me goed ik wil er alles voor doen om zwanger te worden maar ik heb een dubbel gevoel. Zo van stel dat die ivf/icsi niet lukt! Na 3 pogingen houd het gewoon op, klaar, einde wedstrijd, finito. En daar ben ik bang voor. Nu heb je nog hoop er kan nog wat gedaan worden, maar daarna houd het natuurlijk definitief op. Ik weet het ik moet niet zo negatief zijn, maar dat gevoel beangstigd mij wel regelmatig. Gelukkig is het nog niet zover, een stap tegelijk maar en proberen het hoofd koel te houden.
Sorry meiden dat het zo'n verhaal is geworden hoor.
Liefs Molly.