moi,molly,sandra,merle

bedankt voor jullie berichtjes, het is fijn af en toe te weten dat je niet de enige bent al denk je dat soms wel!!!
Even in antwoord op een vraag het zaad van mijn vriend is voor +/- 9% levensvatbaar, heb gelukkig maar 1 zaadcel nodig en die wordt ook hard toegesproken (haha!!)

sandra: als jouw man helemaal geen zaadcellen heeft wat gaan ze dan doen?

moi: hoop dat de clomid deze maand z'n werk doet!!!

Voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd en verspreiden jullie dat virus maar goed!!

X nienke

Hoi Nienke,

Ik heb bewondering voor je optimisme hoor!! En dat is volgens mij ook de juiste instelling, maar dat zal de ene dag wel beter gaan dan de andere!

Ik zit vandaag op dag 19 en had vanmorgen 36.8 dat is voor mijn doen vrij hoog, want normaal zit ik op 36.2/3 de vorige 2 dagen op 36.5 en nu dus nog hoger, maar ik blijf met beide benen op de grond, want voor hetzelfde geldt is het morgen weer laag en dan is er weer die teleurstelling! Ik hoop toch echt dat dit mijn ei was! Ik had ook al een paar dagen wat steekjes in mijn buik, dus misschien is dat een goed teken,,,zoooo raar allemaal..als je wacht op je nod voel je allemaal zw-kwaaltjes,,en wacht je op je ei,,,denk je bij ieder steekje,,,zal dit hem zijn grrr moet niet gekker worden he?

We wachten het allemaal maar rustig af!
Wanneer moeten jullie weer terug naar de gyn?

Fijn weekend!

Liefs moi xxx

hi nienke
ik heb geen idee wat er dan gaat gebeuren
ik vrees het ergste eigenlijk
dat we dan geen kindje van ons samen zullen krijgen
maar ik heb gehoord van vrienden van ons en daar weer vrienden van (hahaha ja beetje ingewikkeld verhaal)
dat die man ook onvruchtbaar is, en zei zijn doorverwezen naar nijmegen... en daar gaan ze kijken of er ook levende zaadcellen zitten in de bijballen
dus dat is dan misschien nog een hoop..
dinsdag weten we de uitslag .. ben erg benieuwd maar ook erg zenuwachtig
ik hou je op de hoogte!
liefs van sandra

Hoi Nienke,

Ik las net jouw reactie op mijn berichtje eerder deze week. We zitten volgens mij ongeveer in hetzelfde schuitje.
Tuurlijk vind ik het spannend om voor het eerst naar de gyn te gaan, maar ik ben wel blij dat we die stap hebben genomen.
In onze vriendenkring en familie weet nog helemaal niemand dat we al zo lang bezig zijn om te proberen zwanger te raken. Ik merk wel dat het nu steeds moeilijker wordt om niets te zeggen. Weten jullie familie en vrienden er wel van?

Jij alvast heel veel succes eind juni bij de gyn! Laat even weten hoe het is gegaan? Ik zal voor je duimen.

Groeten,
Merle

Hallo Nienke, geen dank dit is wat je we juist moeten doen voor elkaar, elkaar steunen. Ik zelf vind het ook wel prettig dat er een aantal meiden met hetzelfde probleem zitten als ik, althans de mannen eigenlijk. Ik spreek die ene zaadcel ook iedere maand hard toe maar helaas tot op heden zonder resultaat, misschien de volgende keer......

Liefs Molly.

Terug
Bovenaan