moi / suus

Moi: gefeliciteerd met je eisprong! en ook nog ns geklust op die maandag, wouw! dat geeft goeie hoop! spannend hoor, we wachten af...
Suus, als je dit leest: ik ben gisteren voor de tweede maal naar de acu geweest en ben blij dat ik de stap heb gezet. Ze vraagt wel de oren van mn hoofd en is nogal dwingend, maar ik heb er wel een goed gevoel bij. hoe gaat dat bij jou? waar werkt ze bij jou aan? bij mij gaat t voor een groot deel om ontspanning en dan de endo natuurlijk. ik heb niet t idee dat t deze maand raak is, maar zo met de vakantie in het vooruitzicht gaat t dan de volgende ronde misschien wel lukken. (Als je niet wilt antwoorden begrijp ik t wel hoor trouwens) liefs, lis

Hoi Lis,

Gaat het al ietsje beter met je? Heb je nog erge last van de endo?
Wel fijn dat je je goed voelt bij de acu! Baat het niet dan....

Ik lees wel mee hoor hier en ik wil wel antwoorden hoor!
Ik ben ook 2x bij de acu geweest en ik heb er ook een goed gevoel bij. De laatste keer sliep ik bijna, het had echt veel weg van het lekkere lome, ontspannende gevoel dat ik altijd heb bij yoga. Mijn acu (Jan) kijkt naar m'n tong, voelt m'n pols en toetst de meridianen. Daar waar hij te weinig energie kan doorgeven gebruikt hij de naalden als hulpmiddel. Tot nu toe alleen in m'n voeten/kuit. De resultaten die hij boekte was een stresslaag van m'n schouders weggenomen (voelde echt een stuk lichter!) en wel grappig, hij had 1x m'n darmen aan het werk gekregen.
Was een beetje genant want ik begon te gassen joh! hihi, maar goed dat ie geen kaarsjes aan had :) steekvlam!!
De vorige x had ie 'ingezet' op m'n eileiders om daar evt. blokkades weg te nemen en toen was ik wel 3 dagen eerder ongi (terwijl ik nogal trouw ben aan de 26e dag), maar of dat persee daar door kwam??
Al met al is het zowieso interessant om meer over je energiebanen te weten en is het errug ontspannend!
Ik denk zelf niet echt dat het direct bijdraagt aan een zwangerschap. Wel indirect voor wat betreft het opheffen van blokkades waardoor je er lichamelijk en geestelijk eerder open voor staat.
Wat doet zij bij jou? Ook met naalden?
En moet je ook op de grond liggen? En heeft ze ervaring met endo en zwangerschap?

Ik heb binnenkort een afspraak met een medium, ook spannend hihi.

liefs, Suus

Terug
Bovenaan