moi,tamara en anderen

Nog even over die pillen! de h.arts was er inderdaad niet voor,maar bij mij duurde het wel allemaal lang!ze gaat me ook nog bloedprikken, ze wil kijken hoe het met 1 specifiek hormoon is.

als ik niet ongesteld word, krijg ik ook een verwijzing naar de gyn!
niet omdat het niet lukt om kindjes te krijgen, maar waarom de ongesteldheid weg blijft!We zijn nog geen jaar bezig, dus daar zit ik ook niet over in!

hebben jullie ook verteld aan vrienden dat jullie bezig zijn?

ik dus wel en baal er nu wel een beetje van!al die vragen...........
ik denk er over om te zeggen, dat we het een tijdje laten rusten en er niet meer mee bezig zijn!
het floepte er zo uit op een avond, we hadden al wat wijntjes op.........

is dit een oplossing? wat vinden jullie?

tot schrijfs, liefs fem

ha femke,

Ik heb aan 1 vriendin verteld omdat je het toch aan iemand kwijt wil en wat bleek is zij ook bezig om zwanger te worden dus ja dat is helemaal leuk natuurlijk.
We bellen dan ook vaak om hier gezellig over te kletsen.

De rest van me vrienden vertel ik nog niets ze want anders krijg ik wat jij ook nu hebt dat iedereen steeds vragen gaat stellen enzo.
En daar heb ik geen zin in stel je voor dat het allemaal lang gaat duren dan moet je steeds iedere maand zeggen, nee hoor we zijn nog steeds niet zwanger.

En als ik zwanger ben dan wacht ik tot 3 maanden tot dat ik het vertel want me vriendin had het tegen iedereen gezegd toen ze net wist dat ze zwanger was, maar ze heeft wel 2 miskramen gehad en steeds moet je dan vertellen aan mensen dat het mis is gegaan en dat lijkt me erg veel pijn doen.

Je moest toch voor deze woensdag ongi worden of volgende week ?
Wel zenuwslopend zeg dit allemaal voor jullie.

tot gauw

tamara

hoi hoi ik heb het zelf ook aan best veel mensen verteld maar eerlijk gezegt heb ik daar een beetje spijt van want ze vragen elke keer en ben je al zwanger waarop ik uiteindelijk geantwoord heb je hoort het wel als het zover is en sindsdien vragen ze het niet meer ik zal het niet gauw een tweede keer vertellen maar bijv tegen je beste vrienden natuurlijk wel gr manuela

Hoi femke,

En hebben de pillen al effect? Of nog niks te bekennen? Rot he, als het zo lang duurt, maar gelukkig dat er nu iets aan gedaan is!

Wij hebben het tegen niemand verteld dat wij nu voor een kindje gaan. Ik sta er zelf nogal verbaasd van dat ik het ook echt tegen niemand gezegt heb. Voorheen was ik altijd van mening: iedereen mag het weten als wij voor een kindje gaan en als het dan niet direct lukt heb je temninste steun bla, bla...

Ik heb er zelfs wel eens een woordewisseling over gehad met mijn vriend, want hij had zoiets van dat hou je toch tussen ons tweeën en je verteld het pas als je 3 maanden zwanger bent...Ik vond dit zo ouderwets, maar nu moet ik hem toch gelijk geven (gebeurd niet vaak hoor ha, ha)Maar als ik zwanger ben vertel ik het wel eerder aan mijn (schoon) ouders hoor!

Ik ben blij dat wij de enige zijn die het weten dit maakt het voor mij nog specialer..De mensen in mijn directe omgeving weten wel dat ik vorig jaar al ben gestopt met de pil en dat ik nu naar de gyn moet omdat mijn cycles nog altijd belabberd is..Zij weten ook dat de reden van het stoppen van de pil voor mij was omdat ik wilde weten hoe mijn cycels was na 13 jaar pil gebruik en dat was ook zo, maar inmiddels is er stiekem nog een reden bijgekomen..

Er wordt best wel vaak gevraagd van...enne zijn jullie de volgende? Of wordt het niet eens tijd voor een kindje?? Je kent het wel..ik antwoord dan alles op zijn tijd..we willen eerst nog even dit..en dat nog even dat...En volgens mij trapt iedereen daar wel in lekker houden zo!!!

Je hebt gelijk hoor dat je nu de boot een beetje hebt afgehouden! Hoef je het ook niet steeds uit te leggen het is al rot genoeg!

Nou meissie,,was dit een antwoord of niet?? Ben soms nogal lang van stof!!

Ik hoop dat je ongi snel komt!

Liefs moi xxx

moet vanavond de laatste pil innemen!!!!!!!
en dan moet ik voor zondag ongesteld zijn!
ben zenuwachtig, maar ja ik kan er niet zo goed tegen hoor! wat een gedoe!
heb net gehoord dat 2 vriendinnen zwanger zijn!!!!!!baal wel een beetje, leuk voor hun, ik gun het ze heus wel, maar ik wil dan zelf toch ook wel graag als het ter sprake komt! maar ja dat is niet zo....sniksniksnik!
liefs fem

Ja, dat is echt klote eigenlijk he? Je krijgt dan echt zo`n schok door je heen? Tenminste zo heb ik het ervaren als iemand in mijn nabije omgeving meldt zwanger te zijn! Ik gun het ze natuurlijk van harte, maar toch denk je van ohhh was ik het maar.

Het lijkt mij ook zo bijzonder als je zwanger bent!!

Onze tijd komt echt wel!!

Liefs moi

Terug
Bovenaan