Moi

Wel een vreemd idee dat we op deze manier met elkaar praten. Wie weet zit je aan de andere kant van het land maar misschien ook dicht bij.
Hoelang zijn jullie al bezig en wat vindt je vriend- man ervan dat je op het forum zit. De mijne vindt het leuk dat ik op deze manier met lotgenoten kan praten. Wij willen namelijk met niemand delen dat we bezig zijn.
Verde zou ik best graag van je willen weten of jij soms ook wel een twijfelt of je wel een goede moeder zou zijn en of dit een goed momnet is om moeder te worden. Ik hoor het allemaal wel.
Liefs van Eef

Hoi eef,

Ik vind het soms ook wel gek hoor, dat je zo met elkaar klets en toch ook met een hoop meiden een band op bouwt terwijl je elkaar niet kent...of misschien wel?? Ik ben erg blij met dit forum, omdat ik er verder behalve mijn vriend dan met niemand over kan hebben, omdat ik ook niet wil dat iemand het weet! Mijn vriend vind het wel best dat ik hier terecht kan met mijn verhalen en vragen, dan hoeft hij het niet steeds aan te horen ha, ha...Wel baalt hij ervan dat ik de pc helemaal in beslag neem!!

Ik ben in Juni vorig jaar al gestopt met de pil, maar sinds jan pas voor het eggie! Aangezien mijn cycles nog erg lang en onregelmatig is, heb ik maandag voor het eerst een afspraak met de gyn!!Spannend hoor!!

Ik twijfel er niet aan of ik een goede moeder ga worden, maar heb in het begin erg getwijfeld over het moment, omdat ik (nog) geen vaste baan heb. Ik werk als inval op een kdv, maar hier heb ik mij bij neergelegd, want in deze tijd heeft bijna niemand meer zekerheid wat werkt betreft!!

Ik kan mijn (moeder) gevoel ook niet meer uitschakelen hoor!

Hoe lang zijn jullie bezig en hoe oud/jong zijn jullie?? Ik bijna 30 en mijn vriend is 32!!

Ik ben de rest van de dag weg, dus lees vanavond pas weer!

Liefs moi xxx

hoi eef ik ben manuela en ben nu 4 maanden bezig ik ben 27 en me vriend is 29 mijn cyclus is gelukkig perfeckt elke maand stipt op tijd en ik raak ook mijn moedergevoel niet meer kwijt en als ik in een dip zit[gebeurd wel eens] dan kan ik hier terecht met deze leive meiden allemaal je hebt hier echt heel veel steun gr manuela

Terug
Bovenaan