Moi

Hoi Moi,
Ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat. Ben je begonnen met clomid, heb je nog verdere onderzoeken gehad, is je ei toch geweest?
Laat je het me weten?
Liefs Marijke
 
Hey Marijke,

Wat leuk dat je even komt buurten!! Hoe gaat het met je!!! Alles goed hoop ik?

Ik heb de eerste kuur clomid erop zitten en aan mijn temp-lijst te zien heb ik waarschijnlijk wel een eisprong gehad op dag 16, maar vandaag (dag 26) helaas ongi geworden,,,10 dagen na mijn ei, heel jammer!! Gelukkig had ik er al niet zo een heel goed gevoel over, maar toch is het even flink ***....maar dat begrijp je wel!! Dinsdag begin ik met de 2e kuur en 30 juli weer naar de gyn!! Op naar de volgende ronde!! (het klinkt opgewekter dan ik mij voel hoor)

Ik hoop dat het met jou en de baby goed gaat en ik vind het erg leuk dat ik nog wat van je hoor!!!

Liefs moi xxxx
 
Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Maar toch ben ik superblij dat je je ei hebt gehad. Want als zo'n ei niet komt, zou ik me toch wel erg druk maken.
Natuurlijk overheerst bij mij een geluksgevoel maar ik kan me enorm goed inleven hoe vreselijk teleurgesteld ik was als het niet raak was. Wat een klotegevoel. Zo'n teleurstelling, ik voelde me een hele dag rot en had echt weer even een poosje nodig om moed te verzamelen en weer positief te zijn. En dan heb ik nog niet te klagen over de tijd dat ik bezig ben geweest zonder dat het raak was. Toch hoor je vaak dat het met clomid goed werkt. En als je toch de hele periode geklust hebt terwijl je dus steeds geen ei kreeg, is het logisch dat het niet lukte. Is deze maand dan niet eigenlijk je eerste kans?
Vandaag heb ik het aan collega's verteld. Omdat ik in mijn eigen dorp werk, heb ik vrienden ook ingelicht. Wat een leuke reacties. Maar ik ben in week 11 en week 13 ga ik naar de vk. Dat is in de vakantie dus ik moest het wel vertellen voor het vk bezoek. En ja, ieder heeft z'n eigen zorgen weer want bij mij op het forum gaan er ook naar de vk en dan blijkt het kindje al dood te zijn. Dat is nu mijn angst. Het zal dus een hele opluchting zijn als het 12 juli is en alles is goed. Jij hebt zeker ook bijna vakantie? Heerlijk he, lekker genieten van het mooie weer.
Nou Moi, ik blijf je volgen hoor, of je wilt of niet. Af en toe kom ik gewoon weer even buurten.
Liefs Marijke
 
Terug
Bovenaan