moii

hoi moii
welk forum is dat dan die jij bedoelt als ik vragen mag
ik vind het ook wel leuk en prettig om met mensen te praten die in hetzelfde schuitje zitten wat gynaceoloog betreft.
wij zijn nou bezig vanaf december 2002.
al een aardig tijdje dus hahaha, maar ik hoop dat we via deze weg met de gynaceoloog snel zwanger zullen raken.
ook al zou zij alleen maar zeggen dat we allebei gezond zijn en we gewoon op het verkeerde moment klussen zeg maar.
dan ben ik al opgelucht. echt wel.
na zo'n lange tijd ga je toch denken dat er iets mis met je is. en dat werkt natuurlijk ook niet mee om zwanger te raken. stress is toch wel erg slecht en niet bevordelijk.
ik hoop dat het gewoon aan mijn cyclus ligt en niet aan iets lichamelijks van 1 van ons.
wij willen ook zo graag, en ik werk ook nog in de kinderopvang met babies hahahah.
en de van heel veel van de oudere kinderen zijn nou ouders zwanger van een 2e. stuk of 8 geloof ik.
dan vertellen ze dat nieuws aan je en dan denk je " shit zeg" terwijl je ook blij voor ze bent. echt vervelend.
maar ja ik denk maar zo , onze tijd komt wel. toch?
groetjes van sandra

Hoi Sandra,

Als je bij onderwerpen naar beneden gaat staat onder het december forum het forum als zwanger worden langer duur. Dit is een nieuw forum!

Wat denk je????? Ben ik vanmiddag ongi geworden op dag 32 van mijn cycles!! Had ik nog helemaal niet verwacht...Daarom had ik dus wat kramp in mijn buik..en ik dacht nog misschien???maar nee hoor gewoon ongi....zwaar*&^&%$#@#

Dus heb ik net even zitten rekenen...14 dagen geleden moet ik dus mijn eisprong gehad hebben en dat was op 19 april,,,de dag dat mijn bloed is geprikt,,,Als het goed is moet de gyn nu een duidelijk beeld van mijn hormoonspiegel hebben!!Dus een geluk bij een ongeluk!!

Ik werk ook op een kinderdagverblijf...wat een toeval allemaal he???Wat hebben wij mooi werk vind je ook niet??

Jullie zijn inderdaad al een hele tijd bezig!! Wat rot joh!!

Misschien "spreek" ik je straks nog op het andere forum!!!

Liefs moi xxx

Terug
Bovenaan