moiii

hoi moii
bedankt voor je reactie
we zitten wel een beetje in het zelfde schuitje lijkt het wel
3 weken geleden ben ik dus voor het eerst bij de gynaceoloog geweest.
uitstrijkje gehad en inwendige echo, en ze hebben bloed afgenomen.
mijn man zijn zaad ook.
ik moet nou bij mijn volgende cyclus in dag 10-14 weerkomen en dan krijgen we uitslag van het uitstrijkje, bloed en zaad van mijn man.
de inwendige echo leek goed zei de gynaceoloog. wel spannend hoor.
ik hoop dat ik nou zwanger ben en dat we niet heen hoeven hahaahaha
afwachten dus maar.
wanneer moet jij weer heen dan?
ik ga pas testen als ik meer dan 40 dagen overtijd ben.
heb wel zere borsten en meer afscheiding.
maar weet nou niet of het nou erger lijkt dan anders, want ik heb daar meestal last van.
ik wil proberen om niet mijn hoofd op hol te brengen, en gewoon rustig afwachten, dan valt het niet zo zwaar als het niet zo is.
succes met alles en tot horens!!
liefs van sandra

Hey Sandra,

Onze verhalen lijken inderdaad erg op elkaar!! Wel fijn hoor zo`n lot-genoor. Wij moeten 10 mei terug komen voor de uitslagen en de gyn doet dan waarschijnlijk ook nog een inwendige echo. Dit heb ik bij mijn eerste afspraak (19 april) niet gehad. Er is alleen bloed bij mij afgenomen en mijn vriend heeft zijn zaad 29 april ingeleverd..Echt heel spannend allemaal!!

Ik ben in Juni vorig jaar gestopt met de pil, maar sinds Jan gaan wij voor het eggie. Mijn cycles is nog altijd erg onregelmatig en lang pfff...

De gyn zei dat ik misschien medicijnen zou krijgen om mijn eisprong op te wekken als blijkt dat deze niet goed is!

Maar ondertussen zit ik toch stiekem te hopen dat het misschien raak is,,,al weet ik bijna zeker van niet hoor!!

Het wachten is zo rot vind ik,,vooral omdat die cyclessen zo lang duren!!!

Moeilijk he, dat wachten ik wil zo ontzettend graag zwanger zijn!! Mijn verlangen naar een kindje word met de dag heftiger!!!!10-14 van je cycles toch?? Wat verschilt dat toch per ziekenhuis he?

Suc6 met alles..

We houden elkaar op de hoogte goed? Ik schrijf ook mee op het andere forum als zwanger worden langer duurt, omdat daar veel meiden ook bij de gyn lopen en ik meer erkenning vind!

Liefs moi xxxx

Wel vervelend dat jij eerst moet wachten tot dag

Heb een beetje snel getypt en niet nagelezen...oeps ik bedoel jij moet op dag 10-14 van je cycles pas weer naar de gyn...vervelend want je weet niet wanneer dit precies is..

Zo iets duidelijker hoop ik

Doeiii

Terug
Bovenaan