Mola zwangerschap

Wat schrijf jij mooi….Het ontroerd mij behoorlijk moet ik zeggen.
?????
Wij hebben op 30 december 2019 onze 1e echo gehad van ons kindje… daar was ik 7,5 weken. Hier zag je een goed gegroeid babytje, maar geen kloppend hartje. Het hartje was ongeveer 3 dagen gestopt met tikken. Wat kom je dan ook in een molen terecht die je je ergste vijand niet gunt.Wachten tot het vanzelf los komt of pillen inbrengen…. uhhh…. maar, misschien heeft de echo scopist niet goed gekeken. Dus ik met mijn man bij een andere verloskundige nog een echo gedaan op 31 december 2019, en inderdaad geen hartje maar wel even goed bevestigd. Het kon 3 weken duren voor het zelf los zou laten en daar wilde ik niet op wachten… het zat tenslotte dood in mijn buik. Pillen inbrengen is ook wel een dingetje want ik had ook even het gevoel dat ik dan mijn baby zelf dood maak ofzo terwijl het uiteraard al overleden was….
Pillen ingebracht rond 23.00 op 6 januari en die nacht rond 6.00 liet het los en lag het vruchtje lengte playmobile poppetje in de wc.
Wat was dit heftig.
Gelukkig heb ik een man die mij zoveel steunt en zo lief en teder is. En ook positief is. Gelukkig.
Toen werd ik weer zwanger midden september 2020 en dat werd een MK met 4 weken.Toen weer zwanger midden oktober 2020 en dat werd ook een miskraam met 3 weken en 4 dagen.
En 13 november 2020 voelde ik aan heel mijn lichaam dat ik weer zwanger was!! 7 dagen voor ik ongesteld moest worden toch maar getest.. En ja hoor… weer positief! Officieel nu 8 weken zwanger en heb mij nog nooit zo zwanger gevoeld,ook niet van onze 1e in december 2019.
Afgelopen week de 1e echo gehad en een erg sterk kloppend hartje gezien. Wauw…24 dec nog 1 extra echo vanwege de MK.
Vandaag een Bloom eetkamerstoel gekocht, die wilde wij al zo lang… nu maar gekocht. Stay positieve.Ben zo benieuwd naar jou blog 5.
Mooie wagen trouwens, wij hebben ook zoiets gekocht voor onze frummel.
Ik herken je gevoel heel erg…
Dikke kus!
 
Hi LK
Wat fijn dat je het zo mooi vind en het herkenbaar is.
Heel erg balen dat het zo vaak mis gegaan is. Zelf heb ik na de mola ook nog een miskraam gehad en de zwangerschap van m’n dochter was ook bijna afgebroken in het begin. Inmiddels hoogzwanger van de 2e. Alles kan blijf hoop houden jullie krijgen ook je kleine.
Dit is mijn blog site: https://whitney964.wixsite.com/website-1 elke maandag en donderdag komt er een nieuwe blog online.Inmiddels staan er 6 delen op.
Ook kan je me opzoeken op instagram of Facebook onder whitneys_mamablog daar laat ik het snel weten als de blog online staat.
 
Terug
Bovenaan