Molly en Kiki

Hoi girls....

Dankjewel voor jullie reactie op mijn berichtje van vrijdag.
Hoe is het met jullie nou???

Nou ik zei toch dat we geen sex meer zouden hebben tenzij we het echt willen...
Nou dit weekend zijn we flink tekeer gegaan en het was heerlijk, hihi..
Ik ben ook na een lange tijd weer eens klaargekomen, ik genoot echt dit weekend dat ik zelf zo'n zin had om het meer te doen, maar daar hadden we de tijd niet voor....
En nou heb ik net mijn eisprong gevoeld!!!!

Gek he...
Ik hoor wel vaker dat wannneer je de hoop een beetje hebt opgegeven dat het juist DAN gebeurd....
IK HOOP HET!!

Ik blijf nog wel op dit forum, vind het wel een uitlaadklep voor mij en de steun die je krijgt van anderen is echt FANTASTISCH!!!!

Dus ik blijf jullie nog echt wel vervelen hihi...

Wie heeft er op 3 mei ook hun NOD??

groetjes..

Hé MoMo,

Nou wordt het toch wel weer erg spannend voor jullie! Ik duim voor je dat het raak is!
Ik heb eigenlijk geen idee wanneer ik mijn ei heb gehad. Op dag 9 heb ik heel veel afscheiding gehad en als dat mijn ei was zou ik nu vrijdag ongesteld moeten worden. Afgelopen donderdag (dag 15) heb ik ontzettende buikpijn gehad (maar geen afscheiding) en als dat mijn ei was, dan zou ik de 28e mijn NOD hebben. Gisteren zag ik een varen (of voor het eerst iets dat er op leek)op de maybebaby en dan zou ik 2 mei mijn NOD hebben. Snap jij er nog iets van???
Ik ben vandaag bij de osteopaat geweest en die zei dat het wel allemaal erg gespannen was, daar beneden en ik heb nu voedingsupplementen voorgeschreven gekregen die mijn oestrogeen niveau zouden moeten reguleren. Ik ben benieuwd of het werkt!
Is het toch nog een heel lang bericht geworden, hihi

Liefs Kiki

hoi momo met mij gaat het redelijk, weer naar de gyn geweest. Er zat een "ei" moet overmorgen weer terug komen kijken ze weer. Ei was al wel groot maar stond nog niet op springen. Soms vind ik het wel heel moeilijk hoor denk dan dat het ons nooit zal lukken.
Moed houden he, gaat soms wel moeilijk.
nou we horen/zien elkaar weer liefs molly

Terug
Bovenaan