Molly

Hoi Molly,

Alles goed met je? Hier wel hoor. Hoe is het met je ei? Die zou toch gister of vandaag springen???? En je liep gelijk met mij toch? (vandaag op dag 22) Ik zou eigenlijk ook op 21 of 22 mei mijn ei krijgen maar die was al opdag 16 of 17 gesprongen!! Misschien wordt mijn cyclus weer wat korter. Maar ik heb wel sindsdien erg hoge temp voor mijn doen: na 3 dgn 36.9 ineens naar 37.2 tot nu. Misschien is dat wel goed nieuws?? Maar ik wacht rustig af, zoals je weet heeft mijn lichaam me al 2 keer echt voor de gek gehouden dus geloof ik er niet meer in pas als mijn test + is een week na NOD.

Overmorgen alweer naar de gyn!!! Ik knijp hem wel een beetje. Ben een beetje bang voor de uitslagen. Ik ga lekker veel doen zodat ik er niet bij stil hoef te staan.

Veel liefs Claudy

Hoi Claudy, ik moet je eerlijk bekennen dat ik het niet weet. Ik heb een vrij regelmatig cyclus, dus als het goed is is mijn ei gesprongen. Ik temp niet meer en voelde het dit keer ook niet echt duidelijk. Wel wat kenmerken verandering van slijm gevoelige borsten e.d. dus ga ervan uit dat hij is gesprongen. We hebben het even naast ons neergelegd want vorige maand waren we precies echt precies op tijd en was ik ook niet zwanger. En de gyn heeft gezegd dat het zo waarschijnlijk ook niet lukt. Dus wij wilde even de druk van de ketel halen van het "moeten" en in de gaten houden van hoe en wat......
We zullen nog een spannende tijd tegemoed gaan......
Ik hoop voor jou dat je goed nieuws hebt. Wanneer is nu je nod? Spannend hoor. Veel succes bij de gyn laat je horen hoe het was?

Liefs Molly

Hoi Molly,

Oja was helemaal vergeten dat je niet meer ging tempen! Sorry. Spannend zal het zeker worden, voor ons allebei. Als het goed is komt mijn NOD nu op 31 mei. Dus nog iets langer dan een week!
We zullen zien.

Zodra ik thuis kom van de gyn zal ik het je laten weten.

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan