molly

hoi molly ( en de rest ook hoor )
nou het gaat op het moment redelijk
met z'n ups en downs
ik heb veel gesprekken gehad van mensen in mijn omgeving en we zijn tot de conclusie gekomen dat de gynaecoloog wel heel snel haar conclusies heeft getrokken, over het onvruchtbaar zijn van mijn man.
hij heeft alleen nog maar een zaadonderzoek gehad. en ze legt nou al vast bijna , dat het komt door de bof die hij op 5- jarige leeftijd heeft gehad. Bij de bof wordt je pas onvruchtbaaar als je hem op je pubertijd hebt gehad en dan een ontsteking hebt gehad aan je zaadballen
geen van beiden is bij mijn man het geval.
volgens een vriendin van ons ( die bioloog is) kunnen er ook nog andere oorzaken zijn zoals, spataders. verstopte zaadleider enz.
hij is nog niet eens lichamelijk onderzocht... dat is gewoon zo vaag.
dus dat wil ik dinsdag ( aanstaande dus hahaa) wel aangeven..
en als ze dat niet wil doen dan gaan we wel voor een second opinion naar een ander ziekenhuis.
dus zover is het nou hier..... wat een verhaal zeg
hopelijk snap je er wat van hahaa
dus afwachten maar
liefs sandra

Hoi Sandra, fijn te horen dat het redelijk met jullie gaat. En inderdaad de conclusie is wel erg snel getrokken na een zaadonderzoek, bij ons zeiden ze er duidelijk bij dat je meerdere zaadonderzoeken gehad moet hebben om er een goed beeld van te kunnen krijgen, mijn man heeft dus een aantal weken geleden een echo gehad waaruit bleek dat hij een spatader had.....! Onze arts vroeg ook of hij de bof had gehad in of na de pubertijd. Op 5 jarige leeftijd is volgens mij vrij normaal toch? Meid ik hoop dat jullie dinsdag een prettig gesprek kunnen hebben en dat er wat vervolg onderzoekjes komen. En dat daar dan wat positiever nieuws uit voort zal komen. Succes ermee, hoe is je man eronder voelt ie zich erg schuldig......? Wij hadden van te voren afgesproken dat we niet met een beschuldigend vingertje zouden wijzen. Mijn man heeft wel eens gezegd: "als je met iemand anders was getrouwd dan was je nu moeder geweest" maar ik ben gelukkig met hem getrouwd, ik wil niemand anders, we komen er samen wel uit, al is het soms best moeilijk.

Liefs Molly.

sorry voor het lange verhaal...

Terug
Bovenaan