molly

hoi molly dank je voor je steun,ga het proberen wat je zei wacht voor de rest het onderzoek dinsdag maar weer af,moet trouwens wel zeggen dat ze meer dan een uur hebben gewacht met het zaad onderzoek kan er dus ook mee te maken hebben en mijn man wil nog wel eens doorzakken en drinkt ook iedere dag wel ga het er dus met hem over hebben alvast bedankt.groetjes en dat je zelf ook maar snel zwanger mag raken.

Graag gedaan birgit, en je kunt hierover ook info halen op de site. www.fertiliteit.info staat ook wat en hoe bij mannen. Mijn man drinkt ook regelmatig een pilsje. Hij doet het nu nog alleen op feestjes. Dus niet door de week en zomaar in het weekend. Is wel moeilijk, maar voor een goed doel. Er helemaal mee stoppen is ook zo drastisch en het wekt ook vragen op in je omgeving.......!

Succes Liefs Molly.

nou volgens mij is dat onzin hoor, mijn vriend rookt behoorlijk veel en drinkt elke dag wel een paar biertjes, zijn ex was binnen 1 mnd zwanger van de eerste en bij mij heeft het geen jaar geduurd (maar ik was al 35+), dus ik weet het nog zo net niet of het wel klopt wat ze zeggen, dan zou manlief zoveel niet meer mogen, geen strakke onderbroeken, pffff dat is toch geen leven meer zeg nou eerlijk.

gr sandra

dacht zelf ook dat dat onzin was maar heb nu wel mijn twijfels,heb zelf van andere man al 3 kindjes was dus super vruchtbaar en nu wil het niet meer lukken ben nu wel ouder maar toch heb ook een herstelopperatie achter de rug maar alles was goed,dus twijfel toch maar ja moet maandag maar afwachten al ziet mijn man het allemaal positief in ik niet zo dus alvast bedankt voor je steun en ik wacht maar af.groetjes

Terug
Bovenaan