molly

hoi molly denk ook wel dat je gelijk hebt,maar begin ernu toch wel over te twijfelen heb het er wel met hem over gehad vind dat hij toch wat minder moet drinken,dacht dat het eerst aan mij lag nu kan het dus ook aan hem liggen had dat gewoon niet verwacht dat vond ik best wel een rot gevoel,hij dus niet hij ziet alles positief hij zegt het is een moment opname en het kan dinsdag wel weer anders zijn,hoop dat wel heb er nu al zoveel dingen voor moeten onder gaan,kijk eisprong kunnen ze regelen en als ik van de winter nog niet zwanger ben dan doen ze ivi dus dan moet zijn zaad wel goed zijn,maar ja moet de moed niet laten zakken ze doen dinsdag een uitgebreider onderzoek ben dus benieuwd hoop voor je dat het bij jou ook snel lukt groetjes

Hoi Birgit, jammer te horen dat je je zo rot voelt. Ik lees dat je man zo positief is, dat is mijn man ook hoor, dat heeft voor en nadelen. Hij zegt steeds komt allemaal wel goed, jij loop ook snel met een dikke buik. Soms word ik daar ook boos om en denk ik hoe kan jij dat nou weten. En soms denk ik toch wel fijn dat hij zo positief is daardoor voel ik me dan ook vaak weer beter. Wacht eerst dinsdag maar af. En denk maar zo zolang er zaadjes gevonden worden is er hoop. En iui en ivf is er juist omdat er mannen zijn met een slechtere kwaliteit of omdat er bij de vrouw iets niet goed is. Maar wat ik begrijp is er tot nu toe bij jou niet echt iets negatiefs gevonden toch? Meis houd moed, kop op ook al valt het niet mee, praat er samen over.

Sterkte liefs Molly

Terug
Bovenaan