Molly

Hoi Molly,

Ik las net je berichtje van een paar dagen geleden over dat je je zo vreselijk down voelde. Meid wat herkenbaar he, ik ben zelf ook 30 en die vragende blikken die toch maar bleven kijken. Opmerkingen hier en daar, niet vervelend of lelijk bedoeld, maar vaak precies op het verkeerde moment gesteld. Mensen doen dat natuurlijk niet met opzet, willen je vast niet kwetsen maar de timing is vaak zo verkeerd! Als je net weer ongi bent geworden en iemand vraagt je terwijl je je shit voelt of je niet al eens een keertje kinderen wilt of neemt (nog erger), dan kan dat zo hard aankomen.
Mijn man en ik hadden afgesproken dat we het niet meer zouden weglachen, ik kon dat nl. echt niet meer opbrengen, dus soms zei ik gewoon, ik wil ze wel, maar dat betekend niet dat je ze direct krijgt. Vaak waren daarna de vragen wel over!

Meid, ik vond je berichtje heel herkenbaar want heb me zo vaak zo gevoeld, maar wil je hier toch een hart onder de riem steken. Het kan echt!!! Wij hadden er niet meer opgerekend op een natuurlijke manier zwanger te worden, gingen voor de intake voor iui, maar in plaats van dat gesprek kreeg ik mijn eerste echo en morgen, ben ik ongeveer 8 weken, gaan we weer. Ik hoop zo dat alles goed is, schijnbaar moet je het hartje nu kunnen zien/horen!

Nu wil ik je niet kwetsen met wat je niet hebt hoor, maar het kan echt, en het gaat voor jou en de andere meiden vast ook allemaal wel gebeuren, daar ben ik van overtuigd. Juist als je er niet meer op rekent kan het maar zo lukken. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Meid hou je haakt hoor.
Liefs,
Joan

Hoi Claudy,

Meissie hoe is het nou met jou? Ben je de ergste schrik weer een beetje te boven? Ik mis je nog steeds op het maart 2005 forum, had je daar zo graag nog gezien! Misschien dat ik je binnenkort kan bezoeken op het april forum!

Liefs,
Joan

Hallo lieve meiden, wat zijn jullie toch lief he!
Het gaat op dit moment wel weer. zeker als ik jullie steunende berichtjes lees. Ja Claudy hoe is het met jou, voel je je zelf al wat beter. En jij joan veel succes met je echo vandaag. Leuk he om weer na die kleine spruit te kijken en het hartje te horen. Ik zal duimen dat alles goed is.

Een aantal mensen ouders, schoonouders, en onze beste vrienden weten dat we bezig zijn en hoe het zit, daarvan ondervinden we veel steun. Maar dan zijn er nog een heleboel andere domme mensen die gewoon maar vragen enzo. En dan heb ik geen zin om het daar tegen te vertellen....... Ik weet een ding wel dat als ik zwanger ben ze ook wel even zeg dat ze nooit meer zulke dingen moeten vragen of zeggen, dat ze daar mensen behoorlijk mee kunnen kwetsen, ik heb er dan niets meer aan, maar degene die na mij komt om het zo maar te zeggen dus wel....!
Nou meiden ik moet nog 2 dagen werken mijn NOD is op mijn verjaardag (leuke 30e verjaardag, want ik weet bijna zeker dat ik ongi word) en dan heb ik vakantie...................Yoepie.
Ga nu snel mijn huis poetsen en vanmiddag genieten van het mooie weer....
Dag lieve meiden jullie zijn kanjers..!

Liefs Molly.

Terug
Bovenaan