Molly!!

Ik had het goede nieuws aan mijn man verteld en die was helemaal blij voor jullie. En hij vroeg zich nu af of hij nu ook die spatader zal laten verwijderen nu jullie 2 maanden later al zwanger geworden zijn. Nu vroegen wij ons af of je man kluwen spataders had of 1 spatader(en of deze groot was). Onze uroloog zei dat onze spatader niet zo groot was en twijfelt of een ingreep zal helpen. Hij was zo negatief over enige verbetering dat we de beslissing nog niet genomen hebben.
Wat vind jij???

Geniet van je zwangerschap en ik hoop dat ik je snel kan volgen!

veel liefs
Marielle

Hoi Marielle, mijn man had 1 spatader en of deze groot was of niet is niet over gesproken. Onze uroloog zei dat de fertiliteits arsten erg positief waren, hij was nog wat sceptisch, maar daar uit onderzoek blijkt dat mannen die geholpen zijn vaker een zwangerschap tot stand brengen dan een niet geopereerde man, zei hij letterlijk: "dan begin ik zachtjes aan toch ook te geloven dat het helpt". Wij hebben echter nog geen uitslag die krijgen we begin december. Daar zijn we dan ook erg benieuwd naar. Als jullie twijfelen, waarvoor vraag je dan niet een second opion. In welk ziekenhuis zitten jullie? Succes met de beslissing.
Liefs Molly.

WE lopen in Haarlem maar gaan nu naar het fertiliteitscentrum in Leiden. Of we wachten het eerste gesprek af in Leiden om daar een second opion te vragen of we maken zo snel mogelijk een afspraak. De uroloog vertelde dat je kon kiezen uit een operatie en een poliklinische ingreep. Uiteraard kiezen we dan voor de poliklinische ingreep. Wat heeft je man gehad en heeft hij veel pijn gehad? Kon hij daarna wel werken? Mijn man ziet erg op tegen de ingreep en ik wil hem ook absoluut niet dwingen.
Hoe je ons op de hoogte wat de uitslag is in december?
Voel je je al zwanger? Het zal vast fantastisch voelen om nu eindelijk zwanger te zijn! Ohhh, ik wordt helemaal jaloers hihi.
Bedankt voor je reactie alvast!
veel liefs
Marielle

Hoi Marielle, mijn man heeft een echte operatie gehad, ook dit was poliklinisch smorgens komen smiddags naar huis. Maar ik denk dat jij met die poliklinisch ingreep die soort van catheter bedoelt of niet. Dit hebben wij niet gedaan, want als dat mislukt moest ie alsnog geopereerd worden. Hij heeft wel pijn gehad (kan niet zeggen van niet als dit wel zo is). Vooral met zitten en opstaan, dan buig je he, en met niezen, het is toch een operatie he. Maar wel allemaal heel draagelijk. Hij is 2 weken thuis geweest omdat je voorzichtig moet zijn met tillen enzo, en daar mijn man zwaar werk doet was dit beter. Zijn baas was op de hoogte dus is geen probleem geweest. Mijn man zag er ook tegen op maar ja ik moet straks bevallen en dat doet ook pijn dat heb je over voor zoiets moois vinden wij. Ik voel me soms zwanger soms niet, ik heb alleen gevoelige borsten en het is nog zo ongelovig, ik ben vooral bang dat het mis gaat. Maar daar mag ik niet aan denken toch?
Succes laat je het me weten.
Liefs Molly.

Terug
Bovenaan