Molly

hi molly,

Ik snap dat het jouw niet uitmaakt wat morgen uit de test komt maar mij wel!! hihi

Aangezien mijn man dezelfde operatie krijgt als de jouwe ben ik erggg benieuwd wat het resultaat is na 3 maanden. Laat je het morgen weten?

Geniet van je zwnagerschap!!!

gr
Marielle

Hoi Marielle, zal ik doen, tuurlijk hopen ook wij dat het verbeterd is. Is natuurlijk altijd beter, ook voor later voor eventueel een 2e. Ja ja ik weet het eerst genieten van de 1e en dat doe ik ook. Maar ik hoop ook voor jullie dat wij goed nieuws krijgen, dat geeft jullie toch weer hoop. Ik zal het laten weten als ik terug ben ok?

Liefs Molly.

Hoi marielle, ik had beloofd om je te vertellen wat de uitslag was. De uroloog vertelde dat het zaad van mijn man wel was verbeterd, maar niet enorm veel, ongeveer 16%. Nu is dat toch bijna 1/5 deel. Dus heel slecht is het dus niet. Toen ik vertelde dat ik inmiddels zwanger was feliciteerde hij ons natuurlijk. Hij zei ook dat we nu dus niet weten of dit toeval is of door de operatie. Wel vertelde hij dat uit het onderzoek wat ze in rotterdam nu doen blijkt dat bij de groep mannen die zich laat opereren meer vrouwen zwanger worden dan uit de groep mannen die zich niet laten opereren. Nou ja eigelijk maakt het ons nu niet zoveel uit. Ik ben tenslotte

Dat is geen grote verbetering maar je ziet maar dat alle beetjes helpen! De dokter die mijn man gaat opereren zegt dat 40% vd mannen die zich laten opereren hun vrouw spontaan bezwangeren na de operatie..toeval of niet!

Bedankt voor je berichtje en geniet van je zwangerschap. Heb je eigenlijk al een echo gehad? En hoever ben je nu?

veel liefs
Marielle

Hoi Marielle, mijn eerder berichtje is wat weggevallen. Maar daarin stond geen belangrijke info meer. Ja ik heb inmiddels 2 echo's gehad, een met 7 weken en een met 10 weken. Ik ben inmiddels 11 weken en 3 dagen. Gaat best snel dus.....
De dokter van jullie is ook erg positief he, gelukkig maar. Zeg hoe staat je man er nu tegenover?

Liefs Molly.

DE dokter heeft hem helemaal kunnen geruststellen dus hij ziet er minder tegen op. Ik heb zelf de middag vrijgenomen om hem op te halen.

Werd je bij de eerste echo niet super emotioneel? Bij de gedachte al dat ik een keer een keertje ga zien op een echo van ons dan krijg ik al tranen in mijn ogen!

veel liefs
Marielle

Terug
Bovenaan