Mom in balance Amsterdam

Hoi dames, morgen ga ik beginnen met Mom in Balance in Amsterdam. Zijn er uberhaupt dames uit Amsterdam in het januari groepje?

Alleen erg benieuwd of mijn borsten niet teveel pijn gaan doen morgen. Heeft een van jullie al ervaring met sportbh's? Heb twee zwangerschaps bh's zelfs met beugel, maar die geven zo weinig steun.

Alvast bedankt liefs Lucy....

Dat klinkt leuk.
Moet je flink gaan bewegen aangezien je op zoek bent naar een sport bh ?
Ik heb er geen ervaring mee eigenlijk...ik draag altijd me eigen BH''s door, en dat gaat eigenlijk wel goed.

Niet meer in A'dam helaas... Maar wat betreft de bh's kreeg ik een goeie tip van collega: het hangt af van je maat, maar hema verkoopt post surgery bh's. Die schijnen wel goeie steun te geven. Speciaal bedoeld voor na vergroting/verklei ing van borsten. Misschien het proberen waard?

Het was een leuke les, maar was wel de minst sportieve ;). Oefeningen waren te doen, volgende dag wel flinke spierpijn. Heb zwangerschapsbh en daarop een voedingsbh over elkaar gedaan. Dat ging goed. Moet toch blijven bewegen...

Gr lucy

Bh maat kan snel veranderen tijdens de zwangerschap, je hebt misschien een andere maat nodig. Vraag bij een speciaalzaak. Ik gebruik deze sport bh omdat ik een behoorlijke cupmaat heb gekregen:
http://www.slimwear.nl/Webwinkel-Product-1832853/Impact-Free-SportBH-Grote-Cupmaat.html

Terug
Bovenaan