Momentje voor jezelf

Als je overdag of s'avonds een momentje voor jezelf hebt wat doe je dan?
Ga je dan huis opruimen, schoonmaken of echt ff tijd voor jezelf nemen?

Als Jesse s'middags op bed ligt, ruim ik gauw even op,meestal doe ik 1 klein klusje maar verder wil ik dat niet. Ik ga lekker lezen, of even op internet of ik doe een maskertje,(hihi)

De meeste huishoudelijke klussen doen ik als Jesse er is, HIj wil dan graag mee helpen, dus hij krijgt dan ook een doekje.

Gr Linda

Bij mij idem dito. Ene klein klusje, lekker even op internet, mn boek lezen of even lekker badderen. Soms vind ik t ook gewoon heerlijk om even op de bank te gaan niksen voor de tv....

Gr Martine

Isabelle slaapt al sinds haar tweede jaar niet meer s middags dus overdag heb ik nooit echt een momentje voor mezelf. Wel als mijn man thuis is en de kids bezighoudt.

Als ik een momentje voor mezelf heb doe ik:
douchen/badderen,
telefoneren,
lezen,
internet,
koffie drinken/snoepen hihi

Maar ik vind dat je schoonmaken echt niet mee moet tellen als een momentje voor jezelf. Dat is gewoon iets wat moet gebeuren. Dat is geen tijd voor jezelf! (of misschien wel als je er intens van geniet...hihi)

Groetjes Babybelle

hoi

zodra ik even een momentje voor mezelf heb, doe ik ook echt lekker iets waar ik zin in heb!
heerlijk....... in mijn huishoden heb ik een vast ritme en die doe ik meestal 's avonds voor het naar bed gaan of 's morgensvroeg als Bram nog ligt te slapen, zoals even alles afstoffen , even de badkamer met een doekje erdoor en de wc en dan even stofzuigen en dweilen........ en als Bram dan lekker op bed ligt heb ik alle tijd om echt te genieten van mijn rust!

liefs ilona

Ik ga, als Eline tussen de middag slaapt, en de oudste is naar school (dus niet op woensdag) lekker even zelf een dutje doen. Heb ik eerlijk gezegd nu ook hard nodig om de dag nog een beetje door te komen. Zeker na een drukke werkweek zoals nu.

Hoi hoi,

Ikga als Rik naar bed wil even toch op dat moment poetsen of iets dergelijk. Ik werk ook 4dagen, dus die dag dat ik thuis ben wil ik van Rik genieten. En ik doe dus de klusjes later. Meestal heb ik mijn sport als momentje voor mezelf zeg maar!

Liefs Saskia

Hoi hoi,

De momentjes voor mezelf zijn momenteel erg schaars helaas. Maar als ze er zijn dan is het of televisie kijken ('s avonds) of even bijslapen.
Poetsen doe ik zoveel mogelijk als de kindjes ook wakker zijn omdat Sven graag mee wil helpen en ik die momentjes voor mezelf daar niet voor wil gebruiken.

Groetjes,
Maike

Gelukkig slaapt Daniëlle nog zeker wel 2 uurtjes in de middag, ik ga dan vaak even op de bank hangen en tv kijken of even achter de pc. Vaak wordt er ook wel gepoetst, vooral dweilen doe ik als zij in bed ligt.
Ik pak (als ik vrij ben) ook 's ochtend wel mijn momentjes hoor. Dan zit mevrouw beneden tv te kijken en ik ga lekker douchen en make-uppen.

Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan