Goodmorning!
Mijn ovulatie was 31 Dec, en 2012 begon hoopvol, vanaf 2 januari krampjes, temp verhoogd, vaker plassen, vlokkerige afscheiding en levendige dromen.
Bij mij gaat er dan een belletje rinkelen, want dit heb ik ook gehad bij al mijn zwangerschappen, dus er was weer hoop... tot 12 januari, ineens alle verschijnselen weg, behalve mijn temperatuur. Gisteren ochtend een testje gedaan, en negatief. En 's avonds kwamen ze weer om de hoek, die duivels. Ik ben er van overtuigd dat de innesteling niet goed is gegaan. Zo jammer.
Verder ben ik maar zelden op het forum. Mentaal gaat het niet zo lekker. 2011 was ook nogal wat... Eerst het overlijden van ons zoontje, daarna mijn tante, oma, en 2 miskramen.... Volgens de bedrijfsarts kan mijn psychische stress ook een oorzaak zijn van de miskramen, het beïnvloed de hormonen die te maken hebben met zwangerschap. Dus binnenkort een afspraak met een psycholoog, want alleen kom ik er niet meer uit, en dit mag natuurlijk niet de reden zijn dat het steeds weer fout gaat. Ik probeer er dus niet teveel mee bezig te zijn, dus nu begrijpen jullie misschien dat ik hier maar zo weinig aanwezig ben.
Liefs,
huggy