Mommy77, Emilie-An, Shasta en Huggy.....

A

Anoniem

Guest
Hai lieve meiden,

Hoe gaat het met jullie? Jullie nod is geweest en ik ben erg benieuwd of jullie positief nieuws voor ons hebben......

Fijne zondag! Liefs Lynn.

Hoi Hoi

beetje late reactie helaas die verdomde rot duivels vorige week toch gekregen zelfs 3dagen eerder. Was er even helemaal klaar mee. Heb dus 2 ziektes waardoor ik onvruchtbaar kan worden, Dus nog 1x gewoon proberen en dan gaan we langs de huisarts om verder te kijken.
En verder ben ik ook druk bezig met onze trouwerij die is op 13 april dus ook dat komt dichterbij..
Voor alle dames blijf ik duimen

liefs shas

Jeetje Shasta, wat een verhaal, heftig en onzeker joh. Hopelijk kun je wel genieten van de voorbereidingen van je bruiloft. En wie weet gaat je wens ineens wel snel in vervulling, evt. met een beetje hulp. Sterkte.
Wenser

Hier was het bijzonder lang wachten, twee negatieve testen en afgelopen vrijdag alsnog ongesteld geworden. 35 dagen-cyclus word ik niet echt blij van, maar goed: het verklaarde wel het e.e.a. ;-)

@shasta, veel sterkte en hopelijk kun je toch genieten van de voorbereidingen voor je bruiloft...

Mn NOD wordt lekker gissen komende maand, adhv lijf zal ik hopelijk mn vruchtbare dagen kunnen herkennen... Ik hou m vooralsnog maar op 35 denk ik. Hoest met de andere dames?

Goodmorning!

Mijn ovulatie was 31 Dec, en 2012 begon hoopvol, vanaf 2 januari krampjes, temp verhoogd, vaker plassen, vlokkerige afscheiding en levendige dromen.
Bij mij gaat er dan een belletje rinkelen, want dit heb ik ook gehad bij al mijn zwangerschappen, dus er was weer hoop... tot 12 januari, ineens alle verschijnselen weg, behalve mijn temperatuur. Gisteren ochtend een testje gedaan, en negatief. En 's avonds kwamen ze weer om de hoek, die duivels. Ik ben er van overtuigd dat de innesteling niet goed is gegaan. Zo jammer.

Verder ben ik maar zelden op het forum. Mentaal gaat het niet zo lekker. 2011 was ook nogal wat... Eerst het overlijden van ons zoontje, daarna mijn tante, oma, en 2 miskramen.... Volgens de bedrijfsarts kan mijn psychische stress ook een oorzaak zijn van de miskramen, het beïnvloed de hormonen die te maken hebben met zwangerschap. Dus binnenkort een afspraak met een psycholoog, want alleen kom ik er niet meer uit, en dit mag natuurlijk niet de reden zijn dat het steeds weer fout gaat. Ik probeer er dus niet teveel mee bezig te zijn, dus nu begrijpen jullie misschien dat ik hier maar zo weinig aanwezig ben.

Liefs,
huggy

Jeetje Huggy wat een verhaal en wat een klote jaar heb jij achter de rug!!
Je zou nu bij je laatste ronde gedacht hebben dat het niet goed is gegaan ja, toch de verschijnselen, en dan veel later toch ongi worden!
Ik hoop voor je dat je verder komt met een psycholoog en dat zo misschien de rust in je lijf terug keert. Dit is echt heftig!

Heel veel lieve groetjes!!

@Shasta: Wat een onzekerheid zeg gatver!! Begrijp wel dat je het aankomende ronde nog 1 kans gaat geven om het op de 'normale' manier te proberen maar ik hoop dat als je bij de huisarts aan klopt dat je verder wordt geholpen (waar ik wel vanuit ga) en dat je dan wat meer duidelijkheid krijgt! Wel lekker dat je je bezig kan houden met je bruiloft, ook leuk om te doen hé? Wij trouwen over 4,5 maand dus dat gaat ook opschieten! Veel plezier iig met de voorbereidingen en sterkte!!

@Emilie-An: Ook bij jou die vervloekte duivels weer op bezoek! :-( Wat lastig dat je cyclus zoooo onregelmatig is, geen peil op te trekken dus.....Maak je gebruik van ovutesten zodat je wel je vruchtbare dagen in de gaten kan houden?

@Huggy: Jeetje meid, wat heftig toch allemaal! Het is maar goed dat 2011 voor jullie voorbij is, ook al zegt dat niets over je mentale gevoelens. Goed dat je een gesprek hebt bij de psycholoog want het is helemaal niet erg om je hand uit te steken voor wat hulp! Knap van je!! Ik begrijp ook heel goed dat je daarom wat minder op het forum aanwezig bent, en dat geeft toch helemaal niets....k moest gewoon even aan je denken!

Lieve meiden: Sterkte allemaal, het valt ook niet mee soms maar blijf erin geloven hoor!! Onze tjd komt echt nog wel!!!

Lieve knuffel Lynn.

Dankjewel voor jullie lieve en begripvolle reacties meiden!! Dat geeft zoveel steun!

Liefs,
huggy

Terug
Bovenaan