momo, bo

Nog een berichtje van mij!
MoMo ik las je berichtje. wat rot dat je je zo vervelend voelt. ik hoop dat je geen clomid meer nodig hebt als t daar van komt. is t alweer wat beter thuis? ik ben ook wel ns om hele kleine dingen boos op mn vriend. als ik t gevoel heb dat hij er niks voor laat (zie eerder berichtje dat ie naar een festivalweekend gaat rond mijn eisprong) maar gelukkig is t dan wel weer vrij snel goed. Je moet ook niet onderschatten wat hormonen met je doen...maar als t dan thuis ook nog niet lekker gaat kan ik me voorstellen dat je je rot voelt. ik hoop dat t beter gaat nu...
Bo: jij moet ook nog op de lijst?
ik ga ook proberen ovulatietesten te gebruiken. weet jij al welke je neemt en wanneer begin je daar dan mee?
Nou ik ga de biefstuk in de pan gooien. word ik vast heel sterk van...groetjes, lis

Hoi Lis,

Ja het is echt KLOTE (sorry) gewoon!!! Ik werd er ook echt agressief van, ik reageerde ook alles op mijn man, erg he...
Ik denk wel dat het door clomid kwam want ik reageer wel vaker slecht op hormonen, net als de prikpil daarom was ik ermee gestopt en omdat we kinderen willen natuurlijk. Gelukkig heb ik echt een schat van een man en begrijpt hij me wel, hij heeft er wel moeilijk mee omdat hij me nu ongelukkig ziet en hij kan dat niet zo 1 2 3 wegtoveren...
En hormonen moet je zeker niet onderschatten, het kan je zelfs omtoveren tot een man als je dat wilt!! hahhahaa

Zo ook irritant dat hij dan weggaat terwijl jij je eisprong verwacht!!! Ach mannen die snappen het niet zo, hun hebben meer zoiets van "als de tijd rijp is dan komt het wel", bij ons ligt het veeeeeeeel gevoeliger.

Ik heb ook ovulatietesten gebruikt en ik had van ClearBlue, ik vond ze echt goed werken, met 1 pak heb ik 2 mnd mee gedaan omdat ik ongeveer wist wanneer ik een eispong heb. Maar het had helaas niet geholpen maar dat kwam omdat mijn man zwak zaad heeft...

Ik ga nu naar huis, ben bij mijn schoonouders, spreek jullie morgen weer...

succes en tot gauw weer...

liefs
MoMo

Hi Lis,

heb nog geen testen gekocht...twijfel nog. Misschien is temperaturen wel zo makkelijk en in ieder geval goedkoper! Ik heb ook niet zo heel veel positieve reacties gehad. En wat het lijstje betreft...mijn gegevens zijn precies hetzelfde als die van jou!! toevallig he?
gaat je vriend nou nog naar het festival? Hoe los je het op?

groetjes Bo

Terug
Bovenaan