momo e.a.

Tja, dit berichtje is natuurlijk te laat, ik was even weg. maar hopelijk heb je een fantastische bruiloft met prachtig weer. tot later!
Cynthia en anderen die weer ongi zijn geworden: wat jammer zeg! ik hoop dat jullie je weer een beetje op kunnen laden. Dat is altijd zo moeilijk!!! t is altijd dubbel erg: weer niet zwanger en ook nog die depri-gevoelens van de hormonen (heb ik wel tenminste) pffffff. hopelijk werkt het mooie weer een beetje mee om klaar voor de volgende ronde te worden. Ik denk er maar liever niet over na de hoeveelste dat is..........
Voor de dames met de vage testen: ik duim!
Ik heb zelf nog t hele weekend opvliegers gehad wat betekend dat de medicijnen die ik heb gehad na mijn endo operatie nog niet uitgewerkt zijn. wel eng als je cyclus weer op gang moet komen. Hebben de meiden met clomid en andere hormoon achtige medicatie daar ook zo'n last van? ik slaap al drie maanden verschrikkelijk slecht en heb stemmingswisselingen en heb veel problemen op m'n werk gekregen mede hierdoor. (allemaal mannen...) ik ben benieuwd.
allemaal een goeie week!
lis

Hoi Lis!

Bedankt dat je zo meeleeft, ben inmiddels al weer aan het idee gewend en we moeten er maar weer voor gaan, of dit volgende maand kan weet ik nog niet. Omdat mijn man vrijdag een operatie aan zijn schouder krijgt, en waarschijnlijk voor een tijdje ingesnoerd zit. Met een beetje fantasie moet dat geen probleem zijn. Maar zo'n arm zit dan toch in de weg. En als ie pijn heeft heb je ook geen zin om prestaties te leveren kan ik me indenken. Dus we moeten maar zien.
Jeetje zeg wat erg voor je,ik heb (gelukkig) geen ervaring met Clomid maar weet van een vriendin van me dat ze ook niet of nauwelijks kon functioneren door dat spul.
En je hebt dus nu problemen op je werk? Erg naar, als je dus met tegenzin moet gaan werken.
Hopelijk voel je je snel weer beter, en gaat t de goede kant op met je. Heel veel liefs,
Cynthia

ja, ik moet t een beetje licht proberen te zien en er niet te veel over piekeren, da's vast niet goed met zwanger worden....en werk komt uiteindelijk altijd wel weer al is t ergens anders...
veel succes met de fantasie. ik heb ns m'n been gebroken en dat ging ook best goed...een welkome afleiding misschien, wie weet. lis

Terug
Bovenaan